بهترین قیمت محصولات طبی پا

اسپلینت هالوکس والگوس چیست؟ انواع اسپلینت های طبی پا کدامند؟ بهترین قیمت فروش عمده انواع محصولات طبی ارتوپدی از جمله اسپلینت مخصوص انحراف شست پا را چگونه بدست آوریم؟
هالوکس والگوس یکی از عارضه های شایع در انگشتان پا می باشد که در صورت ایجاد، انگشت شست پا به سمت سایر انگشتان منحرف شده و ظاهر ناخوشایندی را بوجود خواهد آورد. همچنین این عرضه با درد شدید در مواقع مزمن همراه می باشد. این دفورمیتی با وجود صافی کف پا تشدید می گردد.
در مواقع ایجاد این عارضه در مراحل اولیه، با کمک اسپلینت های هالوکس والگوس که از جمله لوازم طبی می باشند، می توان از تشدید این بیماری پیشگیری نموده و در رفع آن کمک کننده بود. این اسپلینت ها به حفظ و ثبات استخوان و همچنین مفصل شست پا کمک می کنند.

محصولات طبی پا

انواع اسپلینت طبی انحراف شست پا

انواع اسپلینت های هالوکس و والگوس در نمونه های سخت و نئوپرن توسط شرکت های ایرانی و خارجی لوازم طبی تولید می گردند. از انواع نئوپرن این مدل از اسپلینت پا براحتی می توان در کفش استفاده نمود.
بهترین قیمت انواع لوازم و محصولات طبی مخصوص پا و ساپورت های طبی همچون انواع زانوبند، قوزک بند، جوراب واریس، ساق بند، پاشنه پوش، کفش زیر گچ، پد خارپاشنه سیلیکونی، انواع کفی های راحتی، لاانگشتی و… را با خرید عمده می توانید از این مرکز دریافت نمایید. داروخانه ها و مراکز تجهیزات پزشکی با ما در ارتباط باشند.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *