عرضه لوازم طبی ارتوپدی به قیمت پخش

آیا می توان انواع برند های لوازم طبی ارتوپدی را بدون دریافت نمایندگی، به قیمت پخش خریداری نمود؟ انواع برند های ایرانی و خارجی محصولات طبی ارتوپدی را با قیمت ویژه از ما دریافت نمایید.
لوازم ارتوپدی- ورزشی محصولاتی از لوازم طبی هستند که در دسته بند ی های ویژه که اکثراً شامل انواع ساپورت ها و بریس ها می باشند؛ توسط شرکت های مختلف تولید می گردند. بیشترین درصد لوازم طبی شامل ساپورت هایی با قابلیت های نگهدارنده و درمان کننده برای اندام های مختلف بدن می باشند.
شرکت های معتبری در داخل کشور با عنوان و برند مختص به خود در تولید این محصولات فعال می باشند که برترین های آنها از طریق این مرکز به همراه کاتالوگ و لیست قیمت فروش عمده در اختیارتان قرار می گیرد. شرکت هایی همچون چیپسو، نوید، شفا، توان تن، تن طب، تن یار، درمان طب، اپتو، سما طب پاکان و… تنها نمونه هایی از شرکت های ایرانی هستند که محصولاتشان به شما پیشنهاد می گردد.

دریافت لوازم طبی به قیمت پخش

لوازم طبی ارتوپدی که از این فروشگاه در اختیار تمامی درخواست کنندگان از سراسر کشور قرار می گیرد با قیمت پخش و درصد تخفیف بالا در تمامی خرید های عمده و خرده می باشد. تمامی فروشگاه های عرضه لوازم طبی و داروخانه ها و همچنین مراکز درمانی از این تخفیفات برخوردار خواهند بود.
دسته بندی انواع لوازم طبی شامل انواع ساپورت ها و ارتز های دست، پا، گردن، کمر و همچنین بالشت های طبی، انواع باند های کشی، چشم بند، ماسک و… خواهد بود.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *