فروش اینترنتی کمربند طبی چهار فنره نئوپرنی

کاربرد کمربند طبی چهار فنره نئوپرنی چیست؟ نحوه استفاده از کمربند های طبی چهار فنره چگونه است؟ فروش عمده اینترنتی انواع کمربند های طبی با چه قیمتی انجام می گیرد؟
یکی از تجهیزات طبی ارتوپدی که از داروخانه ها و مراکز فروش لوازم طبی و پزشکی قابل تقاضای مشتریان قرار می گیرد، انواع کمربند های طبی است. کمربند های طبی با طراحی های ویژه مناسب در شرایط خاص درمانی می باشند.
ساختار انواع این کمربند های طبی با الیاف ویژه جهت کمردرد های مزمن و نگهداری عضلات کمر هماهنگ هستند.
به دلیل اهمیت ستون فقرات به عنوان مرکز تنه باید توجهات لازم در خصوص حمایت های نگهدارنده در شرایط خاص برای آن اندیشیده گردد.

نحوه استفاده از کمربند های طبی

کمربند های طبی باید طبق نظر پزشک انتخاب شوند. بهترین نوع کمربند های طبی آنهایی هستند که بطور کامل دور کمر فیتینگ شده باشند. در کمربند های چهار فنره باید دقت گردد که چهار فنر بطور صحیحی در دو طرف ستون فقرات قرار گرفته باشد. چنانچه کمربند مورد نظر دارای استرپ باشد، باید از کشیدگی به اندازه آن اطمینان خاطر یافت.

کمربند طبی چهار فنره

کاربرد کمربند طبی چهارفنره نئوپرن

از این مدل از کمربند طبی در موارد زیر می توان استفاده ویژه نمود:

  • در صورت کشیدگی شدید عضلات و لیگامان های کمر
  • در موارد مواجهه با پوکی استخوان
  • در صورت ایجاد عارضه التهاب غضروف ستون فقرات
  • استئوآرتریت
  • کمردرد های مزمن و حاد
  • در صورت بروز اختلالات فتق دیسک بین مهره ای

کمربند های طبی چهار فنره نئوپرنی را می توانید در برند های مختلف ایرانی تهیه نموده و جهت فروش در مرکز پزشکی خود مورد استفاده قرار دهید. برند هایی همچون تن یار، تن طب، توان تن، چیپسو و… در دسته محصولات خود انواع کمربند های طبی را دارند.
این مرکز پخش بصورت آنلاین و اینترنتی بهترین نمونه های کمربند طبی را با لیست قیمت فوق العاده که بطور مستقیم از شرکت های تولید کننده دریافت می شود، به تمامی نقاط کشور ارسال نموده و به فروش می رساند.

منبع: تجهیزات پزشکی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *