فروش عمده لوازم طبی ارتوپدی مخصوص کمر

لوازم طبی ارتوپدی مخصوص کمر و شکم شامل چه مواردی می باشند؟ آیا قیمت های فروش عمده و پخش لوازم طبی برای داروخانه ها و مراکز عرضه تجهیزات پزشکی مناسب می باشد؟
لوازم طبی و ارتوپدی شامل ساپورت ها و ارتز های پوششی می باشند که در بسیاری از بیماری ها و سوانحی که عضلات و استخوان های بدن را درگیر می نمایند، نقش حمایت کننده و درمانی دارند.
لوازم طبی مخصوص کمر در واقع همان انواع کمربند های طبی هستند که در کیفیت و طراحی مختلف توسط شرکت های تولید کننده عرضه می شوند.
انواع کمربند های طبی می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • کمربند طبی کار
  • کمربند طبی نرم
  • کمربند سخت چهار فنره
  • کمربند طبی آتل دار

موارد کاربرد و تجویز کمربند طبی سخت

کمربند طبی سخت که بصورت چهار فنره و آتل دار تولید می شوند برای مواردی که در ناحیه کمر با آسیب جدی مهره ها روبرو هستیم، تجویز می شوند. بیماری هایی همچون آرتریت و روماتوئید کمر، شکستگی مهره های کمر، استئوآرتریت مهره های کمر، فتق شدید دیسک بین مهره های کمر و… مواردی هستند که در کنار درمان های دیگر استفاده از کمربند طبی سخت برای بهبود سریعتر تجویز می گردد. در اینجا به ذکر نکته ای می پردازیم و آن اینکه، توجه داشته باشید استئوآرتریت و آرتریت روماتوئید دو بیماری جدا بوده که اولی آرتریت سایشی و فرسایشی می باشد و دومی التهاب آرتریت است.
این مرکز فروش عمده انواع لوازم طبی در برند های مختلف را بر عهده داشته و با قیمت کارخانه تولید کننده به تمامی فروشگاه های پزشکی و داروخانه ها و همچنین مراکز درمانی عرضه می نماید.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *