قیمت خرید بهترین انواع تشک طبی بیمار

آیا انواع تشک های مواج جزئی از تشک های بیمار هستند؟ بهترین انواع تشک های طبی بیمار و تشک های بیمارستانی را از کدام مرکز پخش عمده به قیمت خرید بسیار مناسب می توان تهیه نمود؟
تشک های مواج گروهی از تشک های بیمار هستند که در بیمارستان ها و مراکز نگهداری بیماران و سالمندان همچنین برای بیمارانی که در منازل نگهداری می شوند، کاربردی هستند.

تشک های مواج که به تشک های ضد زخم بستر شهرت دارند، برای پیشگیری از عوارض ناشی از ایجاد زخم های بستری بسیار مناسب می باشند همچنین آنها می توانند برای رفع کمر درد خود از کمربند طبی تیلاکس پرو استفاده کنند.

این تشک های طبی بیمار فشار وارده از طرف بدن را بر روی اندام ها و بخش های مختلف توزیع کرده و مانع ایجاد کبودی و زخم در یک بخش خاص از بدن بیماران می شوند.

انواع تشک های طبی بیمارستانی

تشک طبی بیمار که در بیمارستان ها و کلینیک های درمانی مورد استفاده قرار می گیرند بر حسب نیاز متنوع می باشند. اکثر تشک های طبی که در بخش های مختلف بیمارستانی استفاده می شوند، فومی بوده و همراه با روکش قابل شستشو و چرمی با مقاومت بسیار بالا هستند.

همچنین از انواع تشک طبی رویال آرامش نیز در بخش های خاصی از بیمارستان که بیماران با مدت بستری طولانی نگهداری می شود، می توان استفاده نمود.
قیمت تشک های طبی بیمار بر حسب قابلیت های آن تعیین شده و تشک های طبی فوق تخصصی از قیمت بالاتری برخوردارند.
بهترین انواع تشک طبی بیمار و انواع تشک های مواج در برند های خارجی و ایرانی و قیمتی بسیار مناسب بصورت عمده و جزء قابل ارسال به تمامی نقاط کشور می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *