قیمت پخش عمده انواع مچ بند طبی آتل دار

خواص درمانی و کاربردی انواع مچ بند های طبی آتل دار چیست؟ طراحی ساختاری مچ بند طبی آتل دار چگونه است؟ پخش عمده انواع مچ بند های طبی آتل دار از چه برند هایی و با چه قیمت انجام می گیرد.
انواع مچ بند های طبی در واقع ساپورت هایی برای عضلات و استخوان های دست، مچ و انگشتان هستند که در مواقع مواجهه با آسیب های این اندام ها از بدن، مورد تجویز پزشک ارتوپدیک قرار خواهند گرفت. مچ دست می تواند با بیماری ها و شکستگی های استخوان مواجه شود. انواع مچ بند های آتل دار در انواع مچ شست بند آتل دار و مچ کف بند آتل دار و مچ بند ساده آتل دار باشند. در این نوع از مچ بند ها آتل هایی با قابلیت ریگلاژ و سبک استفاده شده است. زاویه این مچ بند ها متناسب با شرایط آناتومیک دست بوده و براحتی قابل استفاده می باشند.

کاربرد مچ بند های طبی آتل دار

از مچ بند های طبی آتل دار در صورت بروز مشکلات زیر برای تسریع روند درمانی می توان بهره گرفت. زمان استفاده از این مچ بند ها توسط پزشک ارتوپدیک تعیین می گردد.

  • شکستگی مچ دست
  • مواجهه با ساییدگی مفاصل دست
  • کشیدگی تاندون انگشت
  • آرتروز های مفصل استخوان مچ دست و مفصل کفی انگشت

البته باید توجه داشت که برای هر یک از مشکلات بالا مچ بند های آتل دار خاصی سفارش داده می شود.
فروشگاه های عرضه کننده تجهیزات ارتوپدی مانند داروخانه ها و مراکز پخش محصولات پزشکی، مشتریان و درخواست کنندگان متفاوتی برای انواع مچ بند ها خواهند داشت. قیمت پخش عمده انواع مچ بند های طبی با قیمت مستقیم و بی واسطه را از ما دریافت نمایید.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *