آب سیب تاثیر عجیبی بر مغز انسان دارد

با این حال، تفاوت های قابل توجهی در  آب سیب برای اسهال بین درمان از قبل به بعد از مداخله برای دو مولکول چسبندگی، یعنی مولکول چسبندگی بین سلولی 1 و پروتئین چسبنده سلول عروقی 1 وجود داشت.
با استفاده از اینترلوکین ها و مولکول های چسبندگی به عنوان نشانگر در پلاسما ارزیابی شد. آنها هیچ تاثیری از مکمل ها بر روی نشانگرهای مورد مطالعه پیدا نکردند.
شرکت‌کنندگان در طول چهار هفته یا آب سیب کدر غنی از پارچه کرپ کش C یا آب سیب کدر غنی از پلی فنل را به صورت روزانه در طول چهار هفته مصرف کردند.
شاخص ارزیابی مدل هومئوستاتیک (HOMA) و سطوح انسولین را پس از مصرف مکمل با آب سیب غنی از پلی‌فنل افزایش دادند.
مطالعات دیگری مانند مطالعات in vitro چندین مکانیسم بالقوه را کشف کردند که ارتباط‌های موجود در مطالعات اپیدمیولوژیک را توضیح می‌دهند.
به عنوان مثال، مطالعات آزمایشگاهی بر روی سرطان نشان داد که سیب و آب سیب می توانند از طریق تغییر متابولیسم سرطان زا، ظرفیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی، مهار تکثیر، آپوپتوز، تغییر مسیرهای سیگنالینگ، تغییرات اپی ژنتیکی، فعالیت ضد جهش زا، ذاتی، اثرات شیمی درمانی داشته باشند.
روند کاهش سطح تری گلیسیرید سالاد کلم و انار و هویج در زمان پس از مداخله نیز در افرادی که آب میوه غنی از پلی فنل مصرف می کردند مشاهده شد.
به عنوان مثال، رابطه بین آسم و مصرف آب سیب در مطالعات اپیدمیولوژیک مورد مطالعه قرار گرفته است.
اوکوکو و همکاران اثرات محافظتی بالقوه مصرف آب سیب بر آسم دوران کودکی را در یک نظرسنجی مبتنی بر جمعیت از 2640 کودک دبستانی بررسی کرد و دریافت که نوشیدن آب سیب یک بار در روز با خس خس سینه ارتباط معکوس دارد.
با کمال تعجب، هیچ ارتباطی با مصرف روزانه سیب کامل یافت نشد.
با این حال، طبق دانش ما، طرز تهیه ترشی لیته گل کلم این رابطه هرگز در کارآزمایی‌های بالینی بر روی انسان مورد بررسی قرار نگرفت.
اگرچه تأثیر مصرف کل میوه، از جمله سیب، بر خطر ابتلا به آسم و خس‌خس سینه در بسیاری از مطالعات مورد بررسی قرار گرفت و بدنه کلی ادبیات به سمت اثر محافظتی.
  • منابع:
    1. Health Benefits of Apple Juice Consumption
  • تبلیغات: 
    1. گلیم و نحوه ساخت فرش را شرح می دهند
    2. زردآلو خشک از نظر کل قند کمتر و دو برابر کلسیم دارد
    3. با محصولات زیر با فقر خداحافظی کنید!
    4. یک شبه بدون کلاهبرداری میلیاردر شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *