استفاده از شوینده صورت کلینیک برای درمان بیماری پوستی

شوینده صورت کلینیک قوام شفاف و ژله ای دارند و اغلب نیاز به شستشو دارند آنها تنها با یک بار شستشو پاکسازی عمیق را ارائه می دهند و همچنین منافذ را از بین می برند، چربی اضافی را از بین می برند و باکتری های مولد آکنه را پاک می کنند!

آنها بسیار مرطوب کننده هستند و سرشار از ترکیبات آبرسان هستند که به پوست احساس رطوبت و طراوت می بخشند پاک کننده های ژل پاک کننده آرایش عالی هستند!

یکی از بهترین پاک کننده های صورت که جزء اصلی روتین ما است، پاک کننده عمیق روزانه بیوتی زرزو است.

دارای ترکیبی قدرتمند از AHA ها، BHA ها، عصاره آلوئه ورا و آلانتوئین است این مواد به صورت پشت سر هم عمل می کنند تا پوست را از آلودگی ها، کثیفی ها و سبوم اضافی پاکسازی کنند، بدون اینکه پوست را از چربی طبیعی پاک کنند.

به آرامی سلول های مرده پوست را لایه برداری می کند و به تسریع چرخش سلولی کمک می کند.

شوینده

به لطف BHAs، این ماده شگفت‌انگیز به عمق منافذ نفوذ می‌کند و آن‌ها را از تجمع سرسخت تخلیه می‌کند تا جوش‌ها را به حداقل برساند.

در حالی که عصاره آلوئه ورا و آلانتوئین دارای خواص تسکین دهنده برای آرام کردن قرمزی و التهاب هستند بنابراین اگرچه این یک پاک کننده لایه بردار است، عصاره آلوئه ورا و آلانتوئین به مقابله با خشکی کمک می کند و آن را برای استفاده روزانه ایمن می کند.

اکنون با پاک کننده عمیق روزانه زیبایی زرزو به پوستی که ظاهری درخشان دارد سلام کنید.

پاک کننده های کرم دارای بافت غنی و دارای خواص مرطوب کنندگی هستند آنها همچنین کف زیادی تولید نمی کنند یا چربی طبیعی پوست را از بین نمی برند، بنابراین پوست شما را خشک و کم آب نمی کنند.

با این حال، آنها تمایل دارند بافتی کرمی به جا بگذارند که می تواند باعث گرفتگی شود آنها پاک کننده های آرایشی عالی هستند و همچنین می توانند به کنترل ترشحات سبوم کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *