خرید عمده کمربند طبی کار

کدام برند های تولید کننده کمربند طبی کار از طریق این مرکز پخش به فروش می رسند؟ کمربند های طبی کاردر چه مواردی تجویز می گردند؟ چگونه می توان انواع کمربند های طبی را بصورت عمده خریداری نمود؟
مهمترین درد های ناحیه فوقانی بدن بر اثر کار زیاد و یا حمل نمودن اجسام سنگین و حتی نشستن های طولانی مدت، متوجه ستون فقرات و مهره های کمر می باشد. این مشکلات تا جایی می توان پیش برود که فتق دیسک مهره های کمر را به دنبال داشته باشد.
همچنین بالارفتن سن نیز می تواند ایجاد آرتروز در کمر نماید. همه این موارد در هنگام کار باعث کند شدن فعالیت و همچنین عدم توانیی انجام صحیح آن شده و ممکن است با ادامه مشکلات جبران ناپذیری را برای کمر بوجود بیاورند.
کمربند های طبی کار گزینه بسیار مناسبی برای کاهش درد های کمر و پشتیبانی از آن در هنگام کار های سنگین هستند. همچنین این کمربند ها محافظ مهره های کمر و دیسک کمر خواهند بود.

کمربند طبی کار

برند های تولید کننده کمربند کار

تصویر بالا نمونه ای از کمربند کار را به نمایش می گذارد که توسط شرکت های ایرانی تولید شده است. شرکت های داخلی تولید کننده انواع کمربند های طبی معمولاً در لیست محصولات خود تولید کمربند طبی کار را نیز لحاظ نموده اند.
در ارتباط با شرکت ما انواع برند های کمربند طبی کار به همراه لیست قیمت پخش همکاری عرضه خواهند شد.
این شرایط امکان انتخاب انواع کمربند طبی را بر اساس طبقه بندی قیمت و برند به مرکز فروش تجهیزات پزشکی و داروخانه ها خواهد داد.

منبع: تجهیزات پزشکی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *