فروشگاه عرضه مستقیم محصولات طبی

محصولات طبی قابل عرضه از این مجموعه در برند های بسیار با کیفیتی می باشد. لوازم طبی فروشگاه ما بصورت مستقیم و با قیمت کارخانه تولید کننده، پخش می گردد.
مخاطبان با چه کسانی هستند؟ برای یک فروشگاه پخش محصولات و لوازم طبی می توان مخاطبان متفاوتی را در نظر گرفت. این مخاطبان انواع محصولات طبی مورد نظر را بر طبق لیستی که از برند های متنوع در اختیارشان قرار می گیرد، انتخاب می نمایند. داروخانه ها، فروشندگان تجهیزات پزشکی و مراکز درمانی ارتوپدی مخاطبان و مشتریان ما هستند.
مشتریان این فروشگاه همگی لیست قیمت مستقیم تولید کننده را دریافت می نمایند.
تمامی سعی ما حذف واسطه ها و ایجاد رابطی مستقیم برای خرید بصرفه محصولات و عرضه لوازم طبی می باشد.

محصولات تخصصی طبی ارتوپدی

شاید تبلیغات تأثیر زیادی در شناسایی برند ها بخصوص در لوازم پزشکی داشته باشد، اما در کنار تبلیغات به کیفیت لوازم طبی باید توجه ویژه ای داشت. دلیل این امر تأثیر مستقیم لوازم پزشکی بر سلامتی افراد می باشد. بدلیل اینکه لوازم طبی ارتوپدی، مانند انواع گردن بند های طبی و یا انواع کمربند های طبی، اکثراً جهت بهبود عضلات و مفاصل بدن تجویز می گردند و به مدت زمانی باید از آنها بهره گرفت، باید از استاندارد های طبی و پزشکی لازمه برخوردار باشند.
به کمک این مرکز تخصصی لوازم طبی، قادر خواهید بود کاتالوگ و لیست قیمت پخش عمده برند های مختلف لوازم طبی را ابتدا با هم مقایسه نموده و سپس اقدام به خرید محصولات طبی مورد نظر خود نمایید.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *