قیمت انواع تشک طبی مواج سلولی

کاربرد تشک های طبی مواج سلولی برای چه بیمارانی می باشد؟ آیا قصد خرید انواع تشک های طبی مواج برای نگهداری بیمار در منزل را دارید؟ قیمت تشک های طبی مواج سلولی چقدر است؟
تشک های طبی مواج که معروف به تشک های زخم بستر هستند در پیشگیری از عوارض زخم بستر مورد استفاده قرار می گیرند. این تشک های طبی بیمار در بیمارستان ها و کلینیک های درمانی و همچنین برای نگهداری بیمار در منزل کاربرد دارند. نحوه کار تشک های طبی مواج به کمک هوا و به روش باد کردن تشک می باشد. این نمونه از تشک ها موجب توزیع وزن بیمار در بخش های مختلف بدن شده و مانع از ایجاد زخم در اثر فشار بر یک قسمت مثل پهلو ها و قسمت های نازک پوست می شود.

تشک های طبی مواج سلولی

نمونه های مختلفی از تشک های مواج موجود می باشد. انواع تخم مرغی و سلولی تشک های مواج بیشترین کاربرد را دارند. با توجه به اینکه کاربرد تشک های طبی بیمار زمانی می تواند مفید باشد که وزن بیمار و مدت زمان بستری شدن وی در خرید تشک طبی مواج در نظر گرفته شود.
تشک طبی سلولی غالباً دارای سلول های قابل تعویضی هستند که یک در میان باد می شوند تا وزن بیمار توزیع گردد. همچنین انواع تخصصی این تشک های طبی بیمار دارای cpr بوده و برای بیماران با مشکل قلبی بسیار مناسب است.
انواع تشک طبی مواج سلولی در برند های ایرانی و وارداتی با کیفیت بسیار مناسب و قیمت پخش مستقیم قابل خرید می باشند.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *