لیست قیمت بهترین گردنبند های طبی

انواع گردنبند های طبی برای رفع مشکلات گردن کدامند؟ بهترین برند های تولید کننده گردنبند طبی کدام ها هستند؟ داروخانه ها و مراکز فروش لوازم طبی ارتوپدی، چگونه می توانند به لیست قیمت پخش مستقیم انواع گردنبند طبی دست یابند؟
در بین لوازم طبی و ارتوپدی، گردنبند های طبی یکی از محصولات پر فروش و با درخواست بالا می باشد. در مواجهه با انواع دیسک گردن و ارتروز و سایر بیماری ها و جراحی های ستون فقرات در مهره های ناحیه گردن، تجویز انواع گردنبند های طبی توسط پزشک معالج صورت می گیرد.
شرکت های تولید کننده متنوعی در ایران به تولید لوازم طبی ارتوپدی علی الخصوص انواع گردنبند های طبی مشغول به فعالیت هستند. برند هایی همچون پاک سمن، اپتو، نوید، چیپس، توان تن، تن طب، شفا، تن یار و چندین برند دیگر را می توان در این حوزه کاری نام برد که محصولات تمامی آنها از طریق این مجموعه پخش تجهیزات طبی قابل دریافت می باشد.

انواع گردنبند های طبی

گردنبند های طبی با طراحی های ویژه ای مختص مواجهه با مشکلات مختلف گردنی تولید شده و مورد فروش قرار می گیرند. انواع این گردنبند ها شامل موارد زیر هستند:

  • گردنبند طبی سخت
  • گردنبند طبی نرم
  • گردنبند فومی
  • گردنبند اسفنجی
  • گردنبند فیلادلفیا
بهترین گردنبند طبی

جهت استفاده راحت بیماران و همچنین تأثیرات بیشتر این گردنبند های طبی، انواع آنها در سایزبندی های مختلفی تولید می شوند.
قابل ذکر است که لیست قیمت گردنبند های طبی مختص هر برند بصورت جداگانه و با تخفیف های ویژه و بصرفه تر از دیگر مراکز پخش لوازم طبی ارتوپدی، در اختیار درخواست دهندگان قرار خواهد گرفت.

منبع: تجهیزات پزشکی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *