نقاشی که با دستکش ظرفشویی جدید تابلوهای زیبایی خلق می کرد

دستکش ظرفشویی جدید برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی طراحی شده است و این نشان می دهد.

این دستکش‌های نیتریل مخصوص مواد غذایی فاقد لاتکس هستند و کف دست‌های بافتی غیر لغزنده دارند که به شما امکان می‌دهد حتی زمانی که دستکش‌ها خیس و صابونی هستند، محکم نگه دارید.

پوشیدن آنها به لطف روکش نخی نرم راحت است. بسته به این که چه مقدار از بازوی خود را در آب گرم قرار دهید، دارای کاف‌هایی به طول 14 یا 20 اینچ هستند.

اما این چیزی است که این دستکش ها را متمایز می کند: این دستکش ها بسیار مقاوم در برابر حرارت هستند و مقدار عایق آن تا 15 ثانیه در 225 درجه فارنهایت است.

حتی اگر در داغ ترین آب غوطه ور باشیم، بیشترین چیزی که دستان ما احساس می کردند، گرمای ملایمی بود که به سختی قابل توجه بود.

دستکش

جزئیات مورد علاقه ما حلقه پنبه ای در سرآستین بود که آویزان کردن آنها را پس از اتمام ظروف آسان می کند در حالی که ممکن است خیلی زیبا نباشند، دستکش‌های تاکر یک دستکش آشپزخانه درخشان هستند که ایمنی اولویت اصلی شماست.

ارزان بودن هیچ ایرادی ندارد اما طول دستکش ها هم خوب بود و هم بد دستکش‌های مامیسون در تمام طول ساعد به محافظت در برابر آب جوش کمک می‌کنند.

طول همچنین به جلوگیری از ورود آب به داخل دستکش کمک می کند با این حال، طول اضافی نیز باعث حجیم شدن این دستکش ها می شود و به سختی می توان روی آستین های بلند مانور داد و اگرچه نازک هستند.

جابه‌جایی آن‌ها آسان است اما دستکش‌های مامیسون دارای انگشتان پهن هستند دست‌های کوچک کمی در آن‌ها می‌لغزند و باعث می‌شوند هنگام دست زدن به ظروف شیشه‌ای احساس امنیت کمتری داشته باشید.

ما این دستکش‌های ظرفشویی را به بهترین روشی که می‌دانستیم، با شستن تعداد زیادی ظروف کثیف و کثیف آزمایش کردیم.

ابتدا، ما تحقیقاتی را انجام دادیم تا انتخاب خود را به برگزیدگان و پرفروش‌ترین‌های آمازون محدود کنیم و علاوه بر آن، گزینه‌های باکیفیت دیگر موجود آنلاین را مرور کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *