استفاده از مایع شوینده لباسشویی برای براق کردن لاستیک ماشین های نیسان

به هر ماده ای که برای تمیز کردن لباس ها استفاده می شود مایع شوینده لباسشویی می گویند بسته به نوع لباس‌ها، میزان کثیفی آن‌ها، سختی لکه‌ها یا بر اساس نیاز پارچه، شوینده‌ها انواع مختلفی دارند.

بیشتر اوقات، وقتی از لباس‌شویی صحبت می‌کنیم، عموماً به این فکر می‌کنیم که لباس‌ها، ملحفه‌ها، حوله‌ها یا حتی کفش‌هایمان مهم هستند! اما آیا تا به حال به محصولی که برای شستن همه آنها استفاده می شود فکر کرده اید؟ خوب، اگر نه، وقت آن رسیده است که انواع مختلفی از مواد شوینده موجود امروز را بررسی کنیم.

به طور کلی، وقتی صحبت از انواع مختلف شوینده می شود، تعداد زیادی مواد شوینده موجود است، 1) DIY 2) معمولی 3) پودر 4) مایع 5) غیر سمی بیایید یک به یک آنها را مطالعه کنیم و با مزایا و معایب هر یک از آنها آشنا شویم:

مایع

شوینده های لباسشویی خانگی DIY یک راه آسان برای صرفه جویی در هزینه هستند. می توانید عطر دلخواه خود را به آن ها بدهید و مواد را با توجه به راحتی و تناسب پوست خود انتخاب کنید.

اگرچه آنها ارگانیک و بدون سموم و مواد شیمیایی خشن هستند و برای مدت طولانی دوام می آورند، اما با مشکلات و چالش های خاص خود همراه هستند شوینده‌های DIY نسبت به شوینده‌های معمولی راحت‌تر، مؤثرتر و کارآمدتر هستند، زمان می‌برند و آماده‌سازی آنها نامرتب است.

مواد شوینده معمولی مانند هر محصول خانگی دیگری می تواند حاوی مواد شیمیایی سمی و حتی سرطان زا باشد شوینده‌های معمولی از مواد شیمیایی برای ایجاد عطر، مواد پاک‌کننده برای تمیز کردن لباس‌ها، تثبیت‌کننده‌ها برای تثبیت ماندگاری آن‌ها و سفیدکننده‌ها، روشن‌کننده‌ها و فسفات‌ها برای موثرتر کردن مواد شوینده در آب سخت استفاده می‌کنند.

بقایای آن‌ها حتی پس از شستن روی لباس‌ها وجود دارد و احتمالاً با پوست تماس پیدا می‌کند و باعث تحریک می‌شود.

مواد شوینده پودری ماندگاری بیشتری نسبت به شوینده های مایع دارند، بنابراین می توانید به راحتی و بدون نگرانی آنها را به صورت عمده خریداری کنید محدودیت اصلی شوینده‌های پودری این است که به خوبی در مایع حل نمی‌شوند و می‌توانند رسوبات گچی روی لباس‌ها باقی بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *