با استفاده از الکل عطر سازی از دیابت در امان بمانید

این مقاله تعریف و ارتباطات بحث برانگیز محدودیت های مصرف الکل عطر سازی و رابطه آنها با ایده های مربوط به خطر را از طریق تجزیه و تحلیل توسعه مواد آموزشی بهداشتی در طول دهه 1980 بررسی می کند.

این استدلال خواهد کرد که تغییر ایده‌ها در مورد الکل و خطر، و ارتباط آن‌ها با مردم، بازتابی از تحولات خاص در تفکر در مورد الکل و آسیب‌هایی است که می‌تواند ایجاد کند و همچنین تغییرات گسترده‌تری در سیاست، عملکرد و چشم‌انداز بهداشت عمومی.

از یک طرف، ریسک چیزی بود که به طور فزاینده ای انتظار می رفت افراد آن را مدیریت کنند مصرف الکل در محدوده “ایمن” یا “معقول” راهی برای کاهش خطرات شخصی بود.

اما از سوی دیگر، خطرات ناشی از مصرف الکل نیز در سطح جمعیت وجود دارد تصور می شد که آموزش بهداشت در کاهش مصرف الکل در سراسر جمعیت مفید است اما اقدامات دیگری از جمله کنترل قیمت و محدودیت تبلیغات الکل نیز در نظر گرفته شد.

با این حال، این اقدامات بیش از حد بحث برانگیز بودند و استراتژی تشویق افراد به مصرف الکل در محدوده “معقول” ادامه یافت.

الکل

برای دستیابی به چنین مسائلی، این مقاله با بحث در مورد جایگاه ایده ها در مورد خطر در سلامت عمومی از دهه 1960 به بعد آغاز می شود.

بکارگیری چنین ایده هایی در چارچوب بندی الکل به عنوان یک موضوع بهداشت عمومی کمک کرد. این برخلاف دهه‌های قبل بود، زمانی که الکل در درجه اول یک نگرانی پزشکی یا اجتماعی بود.

مجموعه ای از کمپین های آموزش بهداشت برای رسیدگی به مصرف الکل در طول دهه 1970 برپا شد و به طور خلاصه مورد بررسی قرار می گیرد.

بدنه اصلی مقاله بر مفهوم محدودیت‌های معقول نوشیدن و ارتباط آنها با ایده‌های مربوط به ریسک تمرکز دارد با تکیه بر مقالاتی در آرشیو ملی که جزئیات بحث‌های بین کارمندان دولت و شورای آموزش بهداشت (HEC) در مورد سیاست آموزش بهداشت الکل را شرح می‌دهد، این مقاله با ارزیابی چگونگی تعیین محدودیت‌های معقول نوشیدن در طول دهه 1980 آغاز می‌شود.

در بخش پایانی، این مقاله به بررسی برخی از انتقادات آموزش بهداشت برای مقابله با خطرات ناشی از الکل می پردازد و به برخی از رویکردهای جایگزین ارائه شده می پردازد.

خود HEC تشخیص داد که آموزش بهداشت به تنهایی نمی تواند تأثیر قابل توجهی در کاهش مصرف الکل داشته باشد.

این نه تنها محدودیتی را برای محدودیت‌ها، بلکه به ارزش مفهوم ریسک در برقراری ارتباط با مردم در مورد چگونگی رسیدگی به مشکلات مربوط به الکل نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *