با استفاده از زیره در مشهد موهایتان را لخت کنید

زیره در مشهد می تواند با تحریک سیستم عصبی مرکزی به بدن شما کمک کند تا موثرتر باشد این می تواند منجر به حافظه قوی تر و کنترل بیشتر بر اندام شما شود.

زیره حتی ممکن است بتواند به درمان بیماری پارکینسون کمک کند زیرا در عملکرد سیستم عصبی مرکزی بدن نقش دارد.

زیره سبز بسیار ایمن و به طور کلی غیر سمی است، حتی در دوزهای بزرگتر. اما اگر مایل به استفاده از آن هستید، باید از عوارض جانبی آن آگاه باشید.

دوز معمولی زیره سبز به عنوان مکمل گیاهی 300 تا 600 میلی گرم در روز است.

محققان شواهدی یافته‌اند که نشان می‌دهد زیره سطح تستوسترون را سرکوب می‌کند، به این معنی که در صورت مصرف آن می‌تواند باروری مردان را کاهش دهد.

زیره سبز توسط برخی فرهنگ ها به عنوان ماده ای برای سقط جنین استفاده می شود، بنابراین زنان باردار یا در تلاش برای باردار شدن باید این را در نظر داشته باشند.

زیره

زیره یک ادویه فوق العاده خوش طعم است که می توان از آن در بسیاری از دستور العمل های غذایی سالم و کم کلسترول برای قلب استفاده کرد.

افزودن آن به خوراکی ها، غلات و مخلفات جانبی برای دوز غنی و خوش طعم زیره نسبتا آسان است ماهی قزل آلا با پوسته زیره یک غذای آسان است.

زیره سبز، پاپریکا، گشنیز، گشنیز و لیموی تازه با هم ترکیب می شوند تا ماهی قزل آلا پخته شده طعم تند و تند بدهد.

گزینه دیگر برنج لیمو-زیره با پیاز خرد شده است این غذا ساده است و شامل تهیه برنج همانطور که معمولاً انجام می‌دهید و اضافه کردن دانه‌های زیره و روغن کانولا به برنج زمانی که تقریباً پخت آن تمام شد، می‌شود.

حتی می توانید زیره تازه خود را با زیره سبز خریداری شده از سوپرمارکت و خشک کردن دانه ها با برشته کردن آنها در فر تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *