با خوردن خیار گلخانه ای در اصفهان از میگرن خداحافظی کنید

اگر نمی خواهید در مصرف خیار گلخانه ای در اصفهان زیاده روی کنید توصیه من این است که همیشه انتخاب های خود را تغییر دهید.

خیارها غذاهای آبرسان عالی هستند، بنابراین آنها را در کنار سایر غذاهای گیاهی که فواید دیگری دارند نگه دارید تنوع همیشه کلیدی است.

ترشی روشی برای نگهداری غذا و نه فقط خیار برای جلوگیری از فساد آن است.

دو نوع اصلی ترشی وجود دارد: تخمیری و غیر تخمیری.

ترشی های تخمیر شده را در آب نمک خیس کرده اند، یعنی آبی که از نمک اشباع شده است کلمه ترشی از کلمه هلندی pekel به معنای آب نمک گرفته شده است.

آب نمک همچنین می تواند حاوی مواد دیگری مانند سرکه، دانه شوید، سیر و آهک باشد هنگامی که تخمیر باکتری در آب نمک رخ می دهد خیار ترشی می شود و طعم ترش ایجاد می کند.

خیار

ترشی های تخمیر نشده را می جوشانند و از سرکه برای ایجاد طعم ترش متمایز ترشی استفاده می کنند.

بدیهی است که ترشی شوید با شوید اضافه شده به محلول آب نمک می زنند شوید کوشر با شوید و سیر آبکشی می شود.

“کوشر” در این مورد لزوماً به این معنی نیست که خیارها طبق قوانین رژیم غذایی کوشر تهیه شده اند فقط به این معنی است که سیر به فرآیند آب نمک اضافه شده است.

ترشی غوره معمولاً فقط خیارهای نابالغ هستند برای کسانی که مایل به پرورش خیار خود هستند، دانشگاه کرنل یک راهنمای پرورش خیار مفید دارد.

خوردن انواع میوه ها و سبزیجات از همه نوع با کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها مانند بیماری قلبی، دیابت، سکته مغزی و چاقی همراه است.

پتاسیم ممکن است به ویژه در این زمینه مفید باشد. یک فنجان کیک تکه تکه شده تنها حاوی حدود 4 درصد از نیاز روزانه بدن به پتاسیم است، اما نسبت به سایر غذاهای پر پتاسیم مانند موز کالری بسیار کمتری دارد.

به گفته انجمن قلب آمریکا پتاسیم بخش ضروری سلامت قلب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *