حوله تن پوش hobby که در دست بازیگر مشهوری بود حاشیه ساز شد

من دوست دارم هر از چند گاهی به ساحل بروم، بنابراین همیشه یک حوله تن پوش hobby در حمام دارم اینها شاید بزرگترین حوله های من باشند.

حوله تن پوش برای روزهای استخر یا هر گردش تفریحی دیگری که ممکن است به حوله بزرگتری نیاز داشته باشید، ایده آل هستند اندازه آنها می تواند به 40 در 70 اینچ برسد.

حوله تن پوش به طور خاص برای استفاده در طول یک روز ساخته شده اند اینها تشک های نازکی هستند که برای دراز کشیدن روی ماسه یا روی بتن در کنار استخر استفاده می شوند.

اینها رنگ‌های روشن دارند و به سرعت در آفتاب خشک می‌شوند از این رو برای آفتاب گرفتن در ساحل یک وسیله ضروری است.

همچنین گاهی اوقات برای پیچاندن بدن استفاده می شود. بهترین حوله تن پوش از پنبه، میکروالیاف مصنوعی یا کتانی ساخته می شوند.

حوله

ملحفه حمام حوله ای بزرگتر از حوله حمام است، بنابراین شما فضای کافی برای پیچیدن کل حوله به دور بدن خود خواهید داشت.

ورق حمام نه تنها بزرگتر است، بلکه جاذب تر است و می تواند به سرعت خشک شود اندازه آن از 35 در 75 اینچ تا 40 در 80 اینچ متغیر است.

اگر می خواهید تجربه ای بیشتر شبیه هتل داشته باشید، باید از ملحفه حمام استفاده کنید من شخصا ترجیح می دهم از آن استفاده کنم زیرا دوست دارم بعد از یک دوش سریع و زمانی که می خواهم موهایم را حالت بدهم یا آرایش کنم، آن را به دور خودم بپیچم.

هر چند نگران نباشید؛ ملحفه حمام برای مردان نیز باورنکردنی است. آنها می توانند هنگام اصلاح آن را دور کمر خود بپیچند.

ملحفه‌های حمام دارای قابلیت جذب عالی، حسی نرم و لطیف هستند که آن‌ها را به یکی از بهترین حوله‌های موجود تبدیل می‌کند در حالی که رنگ سفید محبوب ترین رنگ است، می توانید از بین طیف گسترده ای از گزینه های رنگی نیز انتخاب کنید.

خوب، از نظر فنی یک تشک است، اما من تشک حمام را به عنوان حوله ای برای پاهای شما تشبیه می کنم.

تشک حمام افزودنی عالی برای هر حمام است این یک حوله تن پوش منحصر به فرد با ظاهری متفاوت در جلو و پشت است قسمت جلوی آن نرم تر از فرش، فرش یا حصیر معمولی است و سمت عقب آن با یک سطح ثابت کننده برای گرفتن کف ایجاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *