خوردن سس رنچ موجب افزایش رزق و روزی می شود

طعم‌های منحصربفرد سس رنچ را به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سس‌های سالاد در ایالات متحده تبدیل کرده است این مقاله در مورد حقایق تغذیه و مزایای سلامتی مایکز Amazing Cool Ranch Dressing بحث می کند.

129 کالری و کمتر از 1.8 گرم کربوهیدرات در یک وعده دو قاشق غذاخوری سس رنچ وجود دارد با این حال اندازه سرو با توجه به مارک ها متفاوت است. شاخص گلیسمی این پانسمان به دلیل محتوای کمتر کربوهیدرات پایین است.

با این حال توصیه می شود برچسب ها را بخوانید و پانسمانی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.

یک وعده سس رنچ حدود 1 گرم پروتئین فراهم می کند محتوای پروتئین را می توان با استفاده از ماست یونانی همراه با سس افزایش داد.

سس

یک وعده سس رنچ مقدار قابل توجهی ویتامین K را فراهم می کند روغن کانولا ماده اولیه در سس های بطری رنچ است که منبع خوبی از ویتامین K است.

ویتامین K به دلیل اینکه یک ویتامین محلول در چربی است در بافت های چربی بدن ذخیره می شود.

موادی که برای تهیه سس مزرعه استفاده می شود فواید سلامتی مختلفی را ارائه می دهد.

ویتامین K به وفور در روغن کانولا وجود دارد و برای استحکام استخوان ها مهم است به ذخیره مواد معدنی در استخوان ها کمک می کند افرادی که کمبود ویتامین K دارند بیشتر در معرض خطر پوکی استخوان و سایر بیماری های استخوانی هستند.

ویتامین K از طریق خواص معدنی سازی استخوان، سلامت استخوان ها را بهبود می بخشد تحقیقات نشان می دهد که مکمل ویتامین K در زنان یائسه می تواند به بهبود سلامت استخوان کمک کند.

کمبود ویتامین K می تواند منجر به عوارض خاصی مانند سخت شدن رگ های خونی شود بنابراین پانسمان دامی باید در یک رژیم غذایی سالم و متعادل برای پیشگیری از بیماری ها و بهبود سلامت گنجانده شود.

به عنوان مثال، ترکیب سس رنچ با سالاد سبز، مصرف ویتامین K، کلسیم و ریزمغذی‌های شما را افزایش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *