خیارشور شیشه ای یک و یک که با خوردن آن 10سال پیرتر می شوید

فراوانی آنتی اکسیدان ها و سیلیس موجود درخیارشور شیشه ای یک و یک می تواند به محو شدن تدریجی حلقه های سیاه کمک کند اگرچه خیار نمی تواند به طور دائم سیاهی های شما را درمان کند اما مطمئناً می تواند پوست اطراف چشم شما را به طور موقت روشن تر نشان دهد.

پوست اطراف چشم ما اغلب بی رنگ است و این حلقه های تیره زیباترین چهره ها را خراب می کنند خیار عروق اطراف چشم شما را راحت می کند.

از این رو به بازگرداندن رنگ طبیعی آن کمک می کند خیار حاوی خواص ضد التهابی است که به تسکین پوست شما کمک می کند.

خیار یک مرطوب کننده طبیعی و یک قهرمان ناشناخته برای درمان های جدیدتر ضد پیری یا درمان های ضد چروک است پوست اطراف چشم ما نازک ترین پوست بدن ما است.

قرار دادن برش های خیار سرد روی چشم ها می تواند چشم ها و پوست اطراف را آبرسانی کند این به نوبه خود می تواند به کاهش خطوط و چین و چروک دور چشم کمک کند پوست هیدراته به معنای پوست صاف تر است در واقع می توانید خیار را یک مرطوب کننده چشم بنامید.

علاوه بر این، آب خیار سرشار از اسید اسکوربیک است که مشخص شد فعالیت مهارکنندگی رادیکال‌های آزاد و همچنین فعالیت قوی ضد هیالورونیداز و ضد الاستاز را نشان می‌دهد.

محققان به این نتیجه رسیدند که C. sativus استفاده بالقوه آن به عنوان یک ماده ضد چروک در فرمولاسیون های آرایشی را تضمین می کند.

برش های خیار سرد روی چشم ها به از بین بردن آب اضافی کمک می کند این یک راه عالی برای بیرون کشیدن رطوبت اضافی از سلول های پوست اطراف چشم است اعتقاد بر این است که این کار تورم چشم ها را کاهش می دهد.

خیار همچنین به کاهش کیسه های زیر چشم کمک می کند یک اینچ خیار سرد بردارید و با آسیاب کردن خمیر ریز درست کنید.

حالا یا روغن اسطوخودوس یا روغن بابونه را به همراه مقداری عسل به آن اضافه کنید آن را خوب با هم مخلوط کرده و به صورت خمیر دربیاورید.

حالا با استفاده از انگشتانتان به آرامی آن را زیر چشمان خود بمالید بگذارید حدود 10 تا 15 دقیقه روی پوست بماند و با یک دستمال مرطوب پاک کنید این به کاهش کیسه های زیر چشم کمک زیادی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *