دختری با خوردن پیاز سفید جیرفت مجاری اشکش خشک شد

پیاز سبز: پیاز سبز که به پیازچه یا پیازچه نیز معروف است، بسیار متنوع است و می توان از آن در غذاهای مختلف استفاده کرد. آنها معمولاً طعم ملایم تری در مقایسه با پیازهای استاندارد دارند، اما هنوز به اندازه کافی تیز هستند تا به ظروف عمق دهند.

پیاز سبز مانند پیاز سفید جیرفت معمولاً در وعده‌های غذایی مکزیکی و چینی استفاده می‌شود، شاید با توجه به طعم کمی فلفلی آن که با این غذاها هماهنگ است. آنها همچنین اغلب به عنوان چاشنی یا رویه استفاده می شوند، با توجه به ساقه های سبز بلند جذابشان.

اما اجازه ندهید این شما را گول بزند قسمت سفید پیاز به اندازه سبزی خوراکی و خوش طعم است. برخی از افراد حتی ممکن است قسمت سفید پیاز را ترجیح دهند زیرا طعم تندتری دارد و بیشتر شبیه پیاز سفید است.

پیاز

موسیر ها: موسیر نوعی پیاز است که با توجه به حبه های کوچک آن، اغلب با سیر اشتباه گرفته می شود. با این حال، موسیر طعمی بسیار پیچیده‌تر و لایه‌لایه‌تر دارد، همراه با سیر و پیاز.

موسیر اغلب در آشپزی فرانسوی استفاده می شود، با توجه به طعم تصفیه شده و لطیف آن. آنها همچنین یک انتخاب محبوب برای ترشی هستند، زیرا اندازه کوچک آنها آنها را برای تهیه پیاز ترشی و سایر غذاهای آب نمک در مقیاس کوچک عالی می کند.

من دوست دارم از موسیر در چندین غذای خوش طعم مانند خورش، سس و سوپ استفاده کنم. آنها همچنین هنگام برشته شدن دوست داشتنی هستند و افزودنی عالی برای سالادها و سایر غذاهای سبک هستند.

تره فرنگی: تره فرنگی مربوط به سیر، موسیر و پیازچه است. آنها طعم ملایم تری نسبت به پیازهای معمولی دارند و اغلب در سوپ ها و خورش ها استفاده می شوند تا بدون اینکه مواد دیگر را تحت تأثیر قرار دهند، طعم و مزه را به آن اضافه کنند.

مردم اغلب تره فرنگی را به دلیل طعم ملایم تر آن نادیده می گیرند که مایه شرمساری است. تره فرنگی وقتی درست استفاده می شود و به آرامی دم می شود، می تواند طعم عمیق تری به خورش های شما، به خصوص آنهایی که حاوی گوشت هستند، بدهد.

من همچنین دوست دارم از تره فرنگی برای غلیظ شدن یا اضافه کردن یک پایه مرزه به سس هایم مانند سس هلندیز استفاده کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *