دستکش ایمنی نجاری که با تغییر فصل تغییر رنگ می دهد

برخی از افراد در محیط‌هایی کار می‌کنند که دستکش ایمنی نجاری کار مناسب آسیب‌های ناشی از دست را کاهش می‌دهند، به قدری سرد هستند که اکثر مردم حتی خانه را ترک نمی‌کنند چه رسد به اینکه آنها را آماده کرده و با شجاعت در برابر عوامل مقابله کنند.

مهم نیست در کدام صنعت کار می کنید همیشه تعدادی از خطرات شغلی درگیر هستند خطراتی که حتی ممکن است واضح نباشند.

برای برخی، خطر روزانه سوختگی شیمیایی، بریدگی، سوراخ شدن یا تماس با مخاطرات زیستی وجود دارد.

صرف نظر از کار، اطمینان از مجهز بودن به محافظ شخصی مناسب می تواند به شما کمک کند کار را به طور موثر و مهمتر از همه، ایمن انجام دهید.

برخی از مهم ترین موارد محافظتی که می توانید در محل کار خود همراه خود داشته باشید، دستکش های کاری مناسب و آستین های محافظ برای برنامه هستند.

دستکش

از آنجایی که دستکش های کار معمولاً برای خطرات خاص طراحی می شوند برخی از سبک ها برای کاربردها و صنایع خاص مناسب تر هستند.

به همین دلیل، پوشیدن دستکش ایمنی صنعتی مناسب می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های کوتاه‌مدت و طولانی‌مدت محل کار، از جمله بریدگی، سوراخ‌شدگی، سوختگی شیمیایی، سوختگی حرارتی، سرمازدگی، خطر ساییدگی و موارد دیگر مفید باشد.

هر زمان که مواد شیمیایی مورد استفاده قرار گیرد خطر سوختگی یا آسیب شیمیایی وجود دارد. در مورد مخاطرات زیستی، تنها چیزی که لازم است یک لمس برای شروع گسترش عفونت است.

دستکش های مقاوم در برابر مواد شیمیایی یک مانع کامل و بادوام در اطراف دستان شما ایجاد می کنند یک جفت محافظ آستین اضافه کنید و مانع به سمت بالا و در امتداد بازو ادامه یابد از آنجایی که این نوع از PPE مواد مزاحم را مسدود می کند، احتمال آسیب دیدگی یا آلودگی متقابل را کاهش می دهد.

تقریباً همه صنایع در معرض خطر برخی از انواع خطرات بریدگی سایش یا سوراخ شدن هستند به همین دلیل، کارگران میدان نفتی، کارگران زباله بازیافت، دکل‌های برج، مکانیک‌ها، پزشکان، ورق‌های فلزی و شیشه‌ای، پرستاران و غیره نیاز به محافظت قابل اعتماد در برابر این نوع خطرات شغلی دارند.

مجموعه وسیعی از دستکش‌های کار ما از نازک‌ترین دستکش‌های یک‌بار مصرف گرفته تا سنگین‌ترین دستکش‌های کار مقاوم در برابر برش، سوراخ‌شدگی و مقاوم در برابر سایش را شامل می‌شود به طوری که مهم نیست در چه صنعتی هستید، ما دستکش‌های شما را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *