دفتر مشق ۵۰ برگ سیمی که در شب و روز رنگ های متفاوتی دارد

سه فرآیند اصلی چاپ در تولید و دفتر مشق ۵۰ برگ سیمی جود دارد لیتوگرافی افست، چاپ حروف و گراور فرآیند مورد استفاده کمتر به تفاوت کیفیت بستگی دارد تا به عوامل اقتصادی مانند در دسترس بودن ماشین‌ها، تعداد کتاب‌های در حال چاپ (تعداد چاپ) و سرعت تحویل.

پرس ها یا با ورق تغذیه می شوند ورق های کاغذی از طریق آن وارد می شوند یا تغذیه می شوند رول های بزرگ کاغذ باز می شوند و از بین می روند.

صفحه های کتاب به ترتیب پشت سر هم روی تخت قرار نمی گیرند و در واقع برخی از صفحات به صورت وارونه قرار می گیرند.

چنین قرار دادن لازم است زیرا نسخه کاغذی تمام شده هر تخت چندین بار تا می شود؛ یک بار که تخت تا شود 32 یا 64 صفحه به ترتیب مناسب خواهند بود. این روش قرار دادن به عنوان تحمیل شناخته می شود.

برای سهولت در این فرآیند معاینه، میزهای ردیف مجهز به یک نور فلورسنت هستند که از طریق نگاتیو به بالا می تابد، بنابراین برای آسان تر می شود. استریپر برای خواندن و تراز کردن متن.

دفتر

برای اطمینان از اینکه کتاب به درستی پیش می رود، با تابش نور ماوراء بنفش از طریق نگاتیو برای هر یک از تخت ها اثبات می شود تا تصاویر آنها بر روی یک کاغذ حساس به نور خاص قرار گیرد.

صفحات به دست آمده را طرح می نامند زیرا کاغذ و جوهر ظاهری آبی یا نقره ای دارند سپس نقشه ها توسط ناشر به دقت بررسی می شوند.

اگر ویراستار یا مدیر هنری خطایی در طرح اولیه پیدا کند یا تصمیم به ایجاد تغییر کند، صفحه مورد نظر باید مجدداً عکاسی شود سپس نگاتیو جدید روی تخت برداشته می شود.

پس از تایید نهایی، از هر آپارتمان عکس گرفته می شود و نگاتیوها بر روی ورقه نازکی از آلومینیوم به نام صفحه قرار می گیرند یا سوخته می شوند.

سپس بخش‌هایی از صفحات که حاوی متن و تصاویر هستند با یک ماده شیمیایی که جوهر را جذب می‌کند، درمان می‌شوند و در نتیجه اطمینان حاصل می‌شود که متن و تصاویر هنگام چاپ می‌شوند.

سپس صفحات برای پرس فرستاده می شوند.اگر چاپ فقط در یک رنگ باشد، هر صفحه تنها به یک عبور از دستگاه نیاز دارد.

در صورت چاپ بیش از یک رنگ، برای هر رنگ یک پاس اضافی لازم است به عنوان مثال، اگر از دو رنگ استفاده شود، کاغذ دو بار از طریق پرس تغذیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *