دمپایی لاانگشتی بچه گانه که شب ها از خود نور تولید میکند

پوشیدن یک جفت دمپایی لاانگشتی بچه گانه مبهم در خانه برای بسیاری به نوعی سنت تبدیل شده است تا جایی که راه رفتن با پای برهنه غیرعادی به نظر می رسد.

با این حال، برخی از افراد هنوز در مورد اینکه آیا اصلاً باید دمپایی پوشیده شود یا خیر، تردید دارند یا به سادگی نیازی به آن نمی بینند، در عوض ترجیح می دهند با کفش های معمولی خود راه بروند.

در ادامه بخوانید تا متوجه شوید که آیا باید در خانه دمپایی بپوشید یا خیر.

بر اساس چندین مطالعه، افراد زمانی که آرام هستند بهره وری بیشتری دارند و هیچ چیز مانند پوشیدن یک جفت دمپایی گرم و تیره با کیفیت، آرامش را نشان نمی دهد.

بسیاری از انواع دمپایی های خانگی نیز از پای پوشنده حمایت می کنند عدم حمایت می تواند منجر به درد پا شود که باعث ناراحتی زیادی هنگام ایستادن یا راه رفتن در حین انجام کارهای خانه می شود و در نتیجه بهره وری را محدود می کند.

دمپایی

حتی زمانی که نمی‌توانید آن را ببینید، کف کفش‌هایی که در بیرون می‌پوشید، کثیفی و کثیفی زیادی جمع می‌کند که وقتی کفش‌هایتان را قبل از ورود به خانه‌تان در نمی‌آورید، به راحتی به کف خانه‌تان منتقل می‌شود.

در نتیجه خانه شما بدون توجه به اینکه چقدر برای تمیز کردن آن تلاش می کنید، همیشه کثیف می ماند.

برای جلوگیری از این امر، سرمایه گذاری روی یک جفت دمپایی خانگی را در نظر بگیرید که می توانید به محض رسیدن به خانه، آن ها را در آن قرار دهید.

اطمینان حاصل کنید که این دمپایی را فقط برای استفاده در داخل خانه محدود کنید تا از وارد کردن خاک از بیرون جلوگیری کنید.

برخی از مطالعات نشان می دهد که سردی پاها می تواند احتمال ابتلا به سرماخوردگی و همچنین آنفولانزا را تا حد زیادی افزایش دهد.

هنگامی که پاهای شما در معرض سرما قرار می گیرد نحوه مبارزه بدن با بیماری ها و بیماری ها را تغییر می دهد.

پاهای سرد باعث انقباض رگ های خونی در بدن می شود تا از دست دادن گرما کم شود این امر سرعت جریان خون را کاهش می‌دهد و متعاقباً بر گلبول‌های سفید خونی که برای مبارزه با عفونت‌ها هستند، تأثیر می‌گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *