روغن کنجد گلناب موجب کشف راز مخوف مردان نقابدار در هند

روغن نخل: روغن پالم مانند روغن کنجد گلناب بی رنگ و بی طعم است. برای سرخ کردن خوب است اما برای محیط زیست مضر است زیرا تقاضای زیاد به جنگل زدایی کمک می کند.

همچنین بسیار تصفیه شده است. بسیاری از مردم به همین دلایل ترجیح می دهند از آن دوری کنند. نقطه دود بالایی دارد که باعث می‌شود سرخ‌کرده‌ای مناسب باشد.

تجزیه چربی: تقریباً 7 گرم چربی اشباع شده، 5 گرم چربی تک غیراشباع و 1 گرم چربی چند غیراشباع در هر قاشق غذاخوری دارد.
نقطه دود: 450 درجه فارنهایت (232 درجه سانتیگراد) طرز طبخ با آن: سرخ کردنی و سرخ کردنی رایج ترین کاربردهاست.

روغن آووکادو: اگر به دنبال نقطه دود فوق العاده بالا هستید، روغن آووکادو برنده است. همچنین دارای طعم غنی کره مانند است که آن را به عنوان یک تاپر خوشمزه می کند (مثلاً روی مقداری نان تست آووکادو؟).

روغن

محبوبیت اخیر آن از مزایای سلامتی آن، از جمله مفید بودن برای قلب و بینایی ناشی می شود.تجزیه چربی: تقریباً 2 گرم چربی اشباع شده و چربی چند غیراشباع با تقریباً 10 گرم چربی تک غیراشباع در هر قاشق غذاخوری دارد.
نقطه دود: 520-570 درجه فارنهایت (271-299 درجه سانتی گراد)
طرز پخت با آن: تفت دادن، سرخ کردنی، سرخ کردنی در ماهیتابه، پختن، کباب کردن، کباب کردن و سس کردن.

پیه گاو: این چربی پخت و پز جامد از گوشت گاو یا گوسفند که تری گلیسیرید بالایی دارد تهیه می شود. برای مدت طولانی در دمای اتاق به خوبی ذخیره می شود، به همین دلیل است که در فست فودها و رستوران ها بسیار استفاده می شد.

نسخه های خوراک علف برای استفاده در رژیم های غذایی سرخپوشان محبوب شده اند. نقطه دود بالا آن را برای سرخ کردن، برشته کردن، سرخ کردن و حتی پخت بیسکویت مناسب می کند.

تجزیه چربی: در هر قاشق غذاخوری حدود 7 گرم چربی اشباع، 1 گرم چربی ترانس و 14 گرم چربی کل دارد.
نقطه دود: 400 درجه فارنهایت (250 درجه سانتیگراد).طرز طبخ با آن: تفت دادن، تفت دادن گوشت و سبزیجات، سرخ کردنی در ماهیتابه، سرخ کردنی و پخت مرزه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *