شخصی با خوردن روغن اسانس گل سرخ جان خود را نجات بدهد

تعدادی از مطالعات بالینی نشان داده اند که روغن اسانس گل سرخ به بهبود علائم افسردگی کمک می کند. در مطالعه ای در سال 2012، گروه کوچکی از زنان پس از زایمان تحت درمان افسردگی قرار گرفتند.

یک مطالعه منبع معتبر شامل شرکت کنندگان مرد مبتلا به اختلال افسردگی اساسی بود که داروهای ضد افسردگی مصرف می کردند و منبع مورد اعتماد دیگر شامل شرکت کنندگان زن با همان اختلال و همچنین داروهای ضد افسردگی بود.

محققان بر این باورند که آزاد شدن دوپامین در مغز یک محرک شناخته شده، ممکن است علائم افسردگی را کاهش دهد.

یک گروه علاوه بر درمان‌های پزشکی مرسوم، رایحه‌درمانی نیز دریافت کردند زنانی که از آروماتراپی استفاده می کردند نسبت به زنانی که به تنهایی از داروهای معمولی استفاده می کردند به طور قابل توجهی بهبود یافتند.

روغن

مطالعات همچنین نشان داده اند که روغن گل سرخ باعث تحریک ترشح ماده شیمیایی دوپامین می شود محققان بر این باورند که این ماده شیمیایی نقش اساسی در کمک به کاهش علائم افسردگی دارد.

کارشناسان تحقیقاتی به منبع معتبر توصیه می کنند که برای درمان افسردگی به جای استنشاق، ماساژ رایحه درمانی را انتخاب کنید.

ممکن است هشت جلسه هفتگی طول بکشد تا متوجه تغییر علائم افسردگی شوید،بنابراین ممکن است نیاز به کمی صبر داشته باشید.

روغن گل سرخ معمولاً بسیار گران است و بسیار قوی است چه قصد استنشاق یا استفاده از آن را روی پوست خود دارید، باید رقیق شود.

برای تهیه حمام با روغن گل رز، 10 قطره اسانس گل سرخ را به روغن حامل بریزید سپس به وان گرم اضافه کنید اسانس ها را باید همیشه قبل از افزودن به آب در روغن حامل رقیق کرد.

برای تهیه حمام پا چند قطره روغن گل سرخ رقیق شده را به حمام پا اضافه کنید و پاهای خود را به مدت 10 دقیقه خیس کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *