شیشه پنجره ساختمان که با تغییر فصل تغییر رنگ می دهد

برای کنترل بهتر تابش گرما و همچنین گنجاندن یک زیبایی بصری جالب در شیشه پنجره ساختمان خود اضافه کردن یک رنگ جاذب گرما به شیشه پنجره خود را در نظر بگیرید.

شیشه با رنگ تابش نور را کاهش می دهد و گرمای خورشید را از خارج جذب می کند.رنگ برنزی، سبز یا خاکستری انتقال حرارت را تا 45 درصد کاهش می‌دهد، بازده کلی انرژی شما را افزایش می‌دهد و به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌های خنک‌کننده کمک می‌کند.

همانطور که ممکن است بر اساس نام آن ها انتظار داشته باشید، شیشه های بازتابنده با یک فیلم خاص ساخته شده اند که میزان نور ورودی به خانه شما را کنترل می کند و همچنین تابش خیره کننده ناخوشایند را کاهش می دهد.

با پوشش‌های بازتابنده، می‌توانید افزایش گرمای خورشیدی داخل خانه را در طول ماه‌های تابستان بهتر کنترل کنید تا در هزینه‌های انرژی صرفه‌جویی کنید.

شیشه

هنگام انتخاب شیشه پنجره برای قاب های خود، از شما خواسته می شود که بین یک، دو و سه پنجره را انتخاب کنید داشتن یک پنجره واحد کم اثرترین گزینه است.

شیشه های متعدد استحکام شیشه را بهبود می بخشد و به مقاومت در برابر شکستگی و افزایش بهره وری انرژی کمک می کند. اگر به دنبال بهره وری انرژی استثنایی در سراسر خانه خود هستید، از کارشناس نصب پنجره خود در مورد شیشه های عایق پر شده با گاز سوال کنید.

شیشه های ساخته شده با عایق اضافه شده و گاز قرار داده شده بین شیشه ها معمولاً آرگون یا کریپتون کیفیت کارایی بالایی دارند.

شیشه هایی با پوشش های کم تابش یا کم ee دارای لایه نازکی بر روی سطح هستند که گرما را منعکس می کند.

با این پوشش اضافه شده، هوای گرم از داخل خانه شما در روزهای سرد به بیرون منتقل نمی شود و گرمای بیرون در روزهای گرم وارد خانه شما نمی شود.

با افزودن روکش کم ee به پنجره‌های خود، می‌توانید محافظت بیشتری در برابر اشعه ماوراء بنفش داشته باشید از شیشه‌های بادوام‌تر استفاده کنید در هزینه‌های سالانه گرمایش و سرمایش صرفه‌جویی کنید، بهره‌وری انرژی را بهبود بخشید و از دمای داخلی راحت‌تر لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *