فردی برای خرید گلابی وحشی در راه سکته کرد

گلابی وحشی حاوی مس، کلسیم، فسفر، منگنز و منیزیم در مقادیر قابل توجهی است که همگی نقش مهمی در سلامت استخوان دارند.

این مواد معدنی ممکن است در مقادیر بسیار کم مورد نیاز باشند اما نقش مهمی در قوی نگه داشتن استخوان ها دارند به افراد مبتلا به بیماری هایی مانند پوکی استخوان توصیه می شود که گلابی را در رژیم غذایی خود بگنجانند زیرا به پیشگیری و درمان شرایط ناتوان کننده و کاهش مواد معدنی استخوان کمک می کند.

این تضمین می کند که استخوان های شما مواد معدنی کافی برای رشد و محافظت در برابر التهاب و سایر شرایط دریافت می کنند.

گلابی سرشار از فلاونوئیدها و ترکیبات آنتی اکسیدانی است تحقیقات نشان داده است که خواص ضد التهابی گلابی به کاهش تورم و درد مرتبط با التهاب کمک می کند.

گلابی

افرادی که از علائم نقرس، بیماری‌های روماتیسمی مانند آرتریت و موارد مشابه رنج می‌برند باید گلابی بخورند تا علائم کاهش یابد و از بدتر شدن آنها جلوگیری شود و در نتیجه کیفیت زندگی نیز بهبود یابد.

علاوه بر این مطالعات متعددی وجود دارد که ارتباط مثبتی بین التهاب و بیماری‌های متابولیک مانند دیابت، بیماری‌های قلبی و حتی سرطان نشان می‌دهد همچنین، مواد مغذی مانند ویتامین C و K به مبارزه با التهاب کمک می کند که به وفور در گلابی یافت می شود.

گلابی می تواند برای بیمارانی که از کمبود مواد معدنی مانند کم خونی رنج می برند بسیار مفید باشد زیرا سرشار از آهن و مس است.

افزایش سطح آهن در بدن باعث افزایش سنتز گلبول های قرمز می شود از سوی دیگر افزایش سطح مس در بدن باعث تسهیل سنتز مواد معدنی ضروری و جذب آهن در سیستم می شود.

هنگامی که بدن شما مواد معدنی کافی برای حمایت از اندام ها را داشته باشد می توانید از ضعف عضلانی، اختلال عملکرد شناختی خستگی و اختلال در عملکرد سیستم اندام جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *