فرش صنعت یزد توسط فضانوردان در مریخ پیدا شد

انواع مختلف فرش صنعت یزد موجود برای استفاده در دکوراسیون و طراحی داخلی خانه را پیدا کنید از اینکه از چه چیزی ساخته شده‌اند، کاربردهایشان و کجا بهترین عملکرد را خواهند داشت، ایده بگیرید.

ویلتون که قبلاً ذکر شد، این یک فرش بافته شده، حلقه دار یا برش خورده و حلقه دار است نخ به طور مداوم بافته می شود، که تعداد رنگ ها را در دستگاه بافندگی محدود می کند.

ویلتون‌های طرح‌دار در دسترس هستند، اما اکثریت آن‌ها ساده با یک حس لوکس صاف هستند در بافندگی پهن و عرض باریک موجود است.

Axminster همانطور که اشاره کردیم یک فرش پرز بافته شده است که عموماً دارای نقش و نگار است کیفیت بستگی به محتوای فیبر و وزن دارد.

ارتفاع شمع را می توان از کوتاه تا کرک مشخص کرد در بافندگی پهن و عرض باریک موجود است.

فرش

این شامل صدها سوزن است که نخ را از طریق پشتی جوت یا پلی پروپیلن می گذراند که حلقه ها یا تافت هایی را به طول لازم تشکیل می دهد.

سپس لایه ای از پوشش چسبنده به پشتی داده می شود تا تافت ها را در موقعیت خود ثابت کند سپس لایه دیگری از پشتی برای استحکام بیشتر ثابت می شود این در بافندگی پهن یا عرض باریک موجود است.

به روشی مشابه ویلتون تولید می شود اما برای ایجاد ظاهر مخملی آن، شمع بدون برش رها می شود طناب ها بیشتر از الیاف مصنوعی ساخته شده اند.

تارهای موی ساخته شده از موی حیوانات قابل تولید بوده و بسیار سخت پوشیده می شوند.

این فرش دستباف به رنگ سفید مایل به سفید است. شمع حلقه شده و در قسمت پشتی بافته می شود فرش های با کیفیت بسیار سخت پوشیده می شوند به صورت قالیچه یا پهن بافنده موجود است.

این یک فرش بدون پرز است این با مشت زدن سوزن و درهم تنیدگی یک مخلوط الیاف از طریق پارچه پشتی ساخته می شود.

سپس قسمت پشتی با یک رزین اکریلیک پوشانده می شود تا همه آن را در جای خود نگه دارد الیاف استفاده شده، نایلون، جوت و پلی پروپیلن روش های جدید ساخت همیشه در حال پیشرفت هستند مانند روش جوشکاری، جوش دادن پشت و حذف نیاز به چسب رزین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *