قیمت زانو بند طبی اسپیلاوایزر

همه افراد در سنین مختلف ممکن است زانو درد را تجربه کنند.مسائلی که باعث تغییر عملکرد زانو ها شود باعث درد در زانو می شوند.زانو درد ممکن است در اثر صدمه به زانو یا به صورت یک بیماری مزمن در افراد با سنین بالا بروز پیدا کند.همچنین شرایط جسمی خاص یا بعضی بیماری ها هم می توانند باعث ایجاد زانو درد شوند مثل آرتروز، التهاب زانو، نقرس، آرتریت روماتوئید، در رفتگی، پارگی رباط ها و تومور های استخوانی که بیشتر این درد ها مثل آرتروز، دائمی بوده و علت آن ها به هم ریختگی ساختار داخلی زانو و یا آسیب به زانو می باشد و فرد مجبور است که تا آخر عمر با این درد ها دست و پنجه نرم کند.بعضی از افراد از شدت درد به راه هایی مثل عمل جراحی روی می آورند تا مشکل زانوی خود را برطرف کنند اما در بیشتر موارد نه تنها مشکل و درد برطرف نشده بلکه دو چندان می شود.همچنین اغلب افراد برای تسکین درد زانوی خود رو به مسکن ها می آورند این دارو ها که توسط دوستان و آشنایان و اقوام به شما پیشنهاد می شود ممکن است درد را موقتا تسکین دهد اما در صورت استفاده مکرر در طولانی مدت عوارضی را بر جای می گذارد.در این موارد یکی از راه های پیشنهادی ما به شما، زانو بند طبی اسپیلاوایزر است. در ساخت این زانو بند از تکنولوژی فراصوت استفاده شده که باعث از بین بردن سیگنال های عصبی زانو شده و در نتیجه درد و التهاب مفاصل را کاهش و در آخر برطرف می کند.

قیمت زانو بند طبی اسپیلاوایزر

زانو بند طبی اسپیلاوایزر

زانو بند طبی اسپیلاوایزر زانو بند طبی اسپیلاوایزر نوعی زانو بند طبی است که با کیفیت عالی ساخته شده و کاملا استاندارد است و جریان خون در ناحیه زانو را افزایش می دهد در نتیجه باعث سرعت در التیام بافت های زانو شده و با استفاده از امواج فراصوت تورم را از بین برده و درد را کاهش می دهد.شاید برای بعضی افراد این سوال پیش آید که آیا امواج زانو بند اسپیلاوایزر در طول زمان باعث ایجاد عوارض می شوند یا نه؟ باید در جواب بگوییم جالب است بدانید که امواج این زانو بند هیچ گونه عوارضی بر روی بافت ها و عضلات و سلول های عصبی شخص نداشته و طول موج فرکانس صوتی این زانو بند دقیقا شبیه به دستگاه های سونو گرافی می باشد پس شما می توانید با خاطری آسوده سالیان سال از این محصول استفاده کنید. بهترین زمان برای بستن زانو بند، در شب و هنگام استراحت شبانه است. اندازه این زانو بند ها فری سایز بوده و برای هر دو زانوی سمت چپ و راست مناسب است.نحوه بستن این زانو بند معمولی بوده و شرایط خاصی برای بستن آن وجود ندارد.بعد از سه روز استفاده از این زانو بند طبی، درد و التهاب کم کم کاهش می یابد به طوری که در روز پانزدهم بستن زانو بند، نتیجه خوبی را مشاهده خواهید کرد.اما باید به این نکته توجه داشته باشید که در بیشتر مواقع بعد از یک ماه استفاده از این زانو بند، درد از بین رفته و بسیار کاهش می یابد در این زمان شخص تصور می کند بهبود یافته و دیگر به بستن زانو بند احتیاجی ندارد.در صورتی که درد زانو ممکن است دوباره و با شدت بیشتر به سراغ شما بیاید پس باید همیشه از این زانو بند طبی استفاده کنید. شما باید هنگام بستن زانو بند نکاتی را رعایت کنید تا طول عمر زانو بند شما بیشتر باشد و دیر تر خراب شود. در اینجا به چند مورد از این نکات اشاره می کنیم.

  • از شستن زانو بند خودداری کنید.
  • هنگام بستن زانو بند از خم کردن پا بپرهیزید.
  • این زانو بند برای کسانی که تحت درمان با پرتو درمانی هستند اصلا توصیه نمی شود.
  • بعد از تمام شدن ساعت استفاده از زانو بند، آن را از برق بکشید.
  • حتما از ترانس مخصوص خود زانو بند که در داخل بسته بندی قرار دارد استفاده کرده و از محصولات جایگزین استفاده نکنید.

زانو بند طبی اسپیلاوایزر که محصولی از کشور فرانسه است تنها راه قطعی برای درمان آرتروز و گرفتگی زانو است که از تکنولوژی امواج فراصوت بهره گرفته است شما باید به این نکته توجه کنید که امواج فراصوت باعث افزایش خون رسانی به غضروف موجود در زانو شده و باعث کاهش درد و بهتر شدن زانو درد شخص می شود. همچنین علاوه بر این که عملکرد این محصول بر پایه امواج فراصوت هست، مجهز به المنت گرمایشی و حرارتی است که باعث افزایش گردش خون و کاهش درد و التهاب در زانو می شود.اگر این گرما باعث اذیت شدن شخص استفاده کننده بشود، شخص می تواند این دستگاه را روی لباس ببندد تا گرما ی آن را مهار کند.استفاده آن روی لباس تنها گرما را کنترل کرده و تاثیری در عملکرد امواج فراصوت ندارد.اما شما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که این زانو بند به هیچ عنوان از دو ساعت در روز بیشتر بسته نشود یعنی روز اول یک ساعت بسته شود و هر دو روز که می گذرد، ده دقیقه مدت زمان بستن زانو بند را اضافه کنید تا روز دهم که دو ساعت کامل می شود و بعد از آن هر روز حداکثر دو ساعت این زانو بند را ببندید. توجه داشته باشید که اگر به تازگی عمل زانو یا تزریق ژل داشته اید یا آب آوردگی زانو دارید از این زانو بند استفاده نکنید. متاسفانه به دلیل نا آشنا بودن بعضی از افراد نسبت به این محصول، برخی افراد سودجو به فروش جنس فیک و تقلبی این زانو بند با نام اسپیلاوایزر اقدام می کنند اما آگاه باشید تنها جعبه زانو بند های تقلبی شبیه به اسپیلاوایزر بوده و خود زانو بند فیک با اصل آن کاملا قابل تشخیص بوده و با یک نگاه ساده می توان نمونه فیک را از اصل تشخیص داد. تنها نمایندگی فروش محصولات اسپیلاوایزر در ایران، شرکت فایزر کالا می باشد و وبسایت این شرکت، محصول را با قیمت اصلی و پایین ترین قیمت شرکت به فروش می رساند و هر قیمتی پایین تر از این وبسایت مشاهده کردید فیک و غیر اصل بودن کالا را نشان می دهد. همچنین برای تشخیص اصالت کالا می توانید با اسکن بارکد موجود در روی محصول از اصالت محصول خریداری شده اطمینان حاصل کنید.زانو بند اسپیلاوایزر از زمانی که آن را خریداری می کنید تا یک سال گارانتی دارد که کارت گارانتی آن درون جعبه محصول وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *