قیمت زانو بند طبی مفصل دار

قیمت زانو بند طبی مفصل دار بستگی به برند تولیدی و کیفیت زانوبند طبی دارد، انواع مختلف زانو بند طبی در مدل ها و کیفیت های مختلف تولید و راهی بازار می شوند که هر کدام از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند.

فروشندگان انواع مختلف زانو بند از جمله؛ زانو بند طبی، زانو بند ورزشی، انواع بندهای آتل دار ، زانوبند کشکک باز ، زانوبندهای کشی و چسبدار میباشد. در سراسر کشور از سوی نمایندگی های معتبر در استان های مختلف به فروش می رود.

از ویژگی های زانو بند طبی مفصل دار، قابلیت و پشتیبانی زانو را بهبود می دهد. زانوبند مفصل دار در هنگام بهبودی از آسیب ها یا جراحی ها از پشتیبانی راحت و ثبات بیشتری برای زانوی ضعیف یا آرتروز برخوردار است. زانوبند آرتروزی ، برگشت پذیر و بدون لغزش همچنین فشرده سازی تسکین دهنده ای را ایجاد می کند و گرما درمانی را برای کاهش تورم و التهاب ، تسکین درد زانو و بهبودی زانوی چپ یا راست در صورت لزوم حفظ می کند. مناسب برای آرتروز و پارگی مینیسک خفیف طراحی پاتلا قابل تنظیم به واسطه تسمه های قابل تنظیم محکم ، زانوبند تک لولا پریم به راحتی تنظیم می شود تا متناسب با بیشتر بزرگسالان باشد. طرح کشکک باز در عین بهبودی آسیب های ACL و MCL ، برای کمک به تسکین کشیدگی ها، رگ به رگ شدن و جابجایی کشکک ، پشتیبانی از زانو را افزایش می دهد. ویژگی ها مجهز به تسمه های اتصال دهنده ای است که با یک نقطه آبی برای ناحیه پروگزیمال (ران) و یک نقطه قرمز برای قسمت دیستال مشخص شده است. همه مدل ها در 5 اندازه (S ، M ، L ، XL ، XXL) موجود هستند.

قیمت زانو بند طبی مفصل دار

زانو بند طبی مفصل دار

زانو بند طبی مفصل دار

زانو بند طبی مفصل دار یکی از محصولات بسیار مفید و موثر برای زانو می باشد که در موقع آسیب دیدن زانو از آن بیمار می تواند استفاده کند و بهبود یابد. همان طور که می دانید پارگی مینیسک یکی از متداول ترین آسیب های زانو است. هر گونه حرکتی که باعث شود شما به صورت ناگهانی زانوی خود را به شدت بچرخانید یا تاب دهید، به ویژه هنگامی که وزن خود را کاملاً روی آن قرار داده اید ، می تواند به پارگی مینیسک بیانجامد. هر یک از زانوها دارای دو مینیسک – غضروف C شکل می باشد که مانند یک کمک فنر بین استخوان درشت نی و استخوان ران شما عمل می کند. مینیسک پاره شده باعث درد، تورم و سفتی می شود. که ممکن است احساس قفل شدگی در زانوی خود داشته باشید و نتوانید به طور کامل زانوی خود را حرکت دهید. زانوبند چگونه به پارگی مینیسک کمک می کند؟ زانوبندها به روش های زیر می توانند به پارگی مینیسک کمک کنند: ایجاد ثبات در مفصل زانو که ممکن است به دلیل پارگی مینیسک ناپایدار شود جلوگیری از درد: زانوبندها با ایجاد پشتیبانی کامل از مفصل زانو ، فشار را از بین می برند. این امر به کاهش دردی که هنگام انجام کارهای روزمره احساس می شود کمک می کند. بهبود جریان خون: با انقباض اطراف پارگی، زانوبند باعث جریان خون می شود و بنابراین سرعت بهبودی را افزایش می بخشد محدود کردن دامنه حرکت: خم کردن زانو بیش از حد طبیعی حرکت علت اصلی پارگی مینیسک است. یک زانوبند کاملاً مناسب مفصل را محکم نگه می دارد و اجازه نمی دهد بیش از دامنه حرکتی که برای آن طراحی شده است، کشیده شود. زانوبند چگونه به آرتروز کمک می کند؟ هدف استفاده از زانوبند آرتروزی، پشتیبانی از زانو و در نتیجه کاهش درد و بهبود عملکرد است. زانوبند آرتروزی باعث فشرده سازی و پشتیبانی از بافت های نرم اطراف زانو را فراهم کنند. زانوبند آرتروزی احساس راحتی بیشتری در انجام ورزش دهند و زانوبند آرتروزی موجب می شود وزن را از ناحیه آسیب دیده مفصل شما دور کنند، بنابراین به کاهش درد و ناراحتی کمک می کنند.
تورم کاهش یافته: برخی از زانوبند ها ،فشرده سازی هم ایجاد می کنند، که می تواند به کاهش تورم پس از فعالیت برای افراد مبتلا به آرتروز کمک کند.
کاهش فشار: اگر در ناحیه زیر زانو یا استخوان مچ پا مفاصل شما ضعیف شده است، زانوبند به کاهش فشار و تسکین ناراحتی هنگام حمایت از نواحی اطراف کمک کند.
افزایش اعتماد به نفس: استفاده از زانوبند آرتروزی و دانستن اینکه از پشتیبانی بیشتری برخوردار هستید، می تواند اعتماد به نفس بیشتری در انجام کارهای روزمره به شما بدهد.

زانوبند تک لولای پریم از پارچه قابل تنفس ساخته شده است، که فشرده سازی و تسکین درد را به شما ارائه می دهد. طراحی باریک و دور تا دور ، استفاده و پوشیدن از آن را در زیر لباس های عادی ساده می کند بدون اینکه زانوبند از جای خود تکان بخورد. حرکات زانو به صورت آناتومیک توسط لولاهای چندگانه هدایت می شوند و از زانو پشتیبانی می کنند. این سبک لولا ، برای آسیب های مینیسک مناسب است. موارد مصرف این زانوبند لولادار که برای درمان آسیب دیدگی و پارگی مینیسک طراحی شده است، پشتیبانی فوق العاده و تناسب راحت را فراهم می کند. زانوبند لولادار محافظت ویژه ای از زانو ایجاد می کند. 2 لولای پلی سانتریک با عملکرد صاف حاوی چرخ دنده هایی است که می توانند عملکرد طبیعی لغزش زانو را شبیه سازی کند چه زمانی می توانم از آن استفاده کنم؟ برای آسیب های متوسط مینیسک و آرتروز زانو. ایده آل برای زانوی خشک ، ضعیف یا دردناک و به عنوان زانوبند توان بخشی پس از آسیب دیدگی زانو. یک طراحی برتر که آن را برای ورزش و انجام کارهای روزمره مناسب می کند. آستین بلند نئوپرن حرارتی ضخیم لولاهای چند محوره دنده ای هایپر اکستنشن متوقف می شود لنت های کاندیل برای تناسب و راحتی بیشتر مناسب برای اکثر ورزش ها 100٪ فاقد لاتکس نئوپرن 4.8 میلی متر

موارد مصرف پیشگیری و بهبود آسیب برای زانو زانوبند فنری پریم به بدن کمک می کند تا به طور طبیعی خود را به طور موثرتر بهبود بخشد. به پیشگیری و بهبودی از آسیب های مختلف زانو ، التهاب زانو، پارگی مینیسک و آرتروز کمک می کند. زانوبند ممتاز کشکک باز با رفع فشار در ناحیه زانو ، از جابجایی و لغزش جلوگیری کرده و کلاهک زانو را به حرکت مناسب هدایت می کند. ضد لغزش! یک نقص مهم در سایر زانوبندها ، لغزش مداوم به پایین است ، مهم نیست که چقدر محکم بسته شده اند. این زانوبند با ویژگی ضد لغزش و 4 فنر ، حتی پس از پوشیدن طولانی مدت، از لغزش جلوگیری می کند! مواد: نئوپرن سبک با قابلیت تنفس بالا ، نرم و سازگار با محیط زیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *