لوبیا قرمز اتیوپی موجب ایست قلبی کودک 5 ساله شد

لوبیا قرمز اتیوپی خشک مانند لوبیا چیتی، سرمه ای، چشم بلبلی، صورتی و سیاه جزء خانواده حبوبات هستند.

یک گیاه حبوبات در یک غلاف دانه تولید می کند لوبیا خشک دانه های بالغ این غلاف ها هستند سایر اعضای خانواده حبوبات عبارتند از عدس، نخود، نخود، بادام زمینی و سویا.

همانطور که در جداول 1 و 2 نشان داده شده است، لوبیاهای خوراکی خشک غذاهای غنی از مواد مغذی هستند.

آنها حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی هستند و در عین حال مقدار متوسطی کالری را فراهم می کنند.

لوبیا حاوی پروتئین، فیبر، فولات، آهن، پتاسیم و منیزیم است در حالی که حاوی مقدار کمی چربی کل، چربی ترانس، سدیم و کلسترول است.

لوبیا

به دلیل غلظت بالای مواد مغذی تقویت‌کننده سلامت، مصرف بیشتر لوبیا در رژیم غذایی آمریکایی می‌تواند سلامت کلی را بهبود بخشد و همچنین خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها از جمله بیماری قلبی، چاقی و بسیاری از انواع سرطان‌ها را کاهش دهد.

دستورالعمل های غذایی سال 2010 برای آمریکایی ها مصرف 1.5 فنجان لوبیا در هفته را برای بهره مندی از این فواید بالقوه سلامت توصیه می کند.

متخصصان تغذیه توصیه می کنند که بزرگسالان 25 تا 38 گرم (گرم) فیبر در روز 14 گرم در هر 1000 کالری مصرف کنند.

با این حال، اکثر آمریکایی ها به طور مداوم به این توصیه نمی رسند مصرف فیبر غذایی به احساس سیری یا سیری کمک می کند و به حفظ عملکرد سیستم گوارشی کمک می کند.

لوبیا منبع غنی فیبر محلول و نامحلول است به طور متوسط، لوبیا 7 گرم یا بیشتر از کل فیبر رژیمی را در هر وعده ½ فنجان فراهم می کند.

مصرف فیبر همچنین با کاهش کلسترول کل و کم چگالی لیپوپروتئین (LDL) و همچنین کاهش خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب، سندرم متابولیک، سکته مغزی، فشار خون بالا، دیابت، چاقی و برخی بیماری‌های گوارشی مرتبط است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *