مصرف سیب گلاب در بازار تهران موجب مثبت شدن تست اعتیاد می گردد

با بیش از 7000 رقم مختلف موجود در سراسر جهان، جای تعجب نیست که سیب گلاب در بازار تهران پرمصرف ترین میوه در سطح جهان است.

از انواع قرمز شیرین، مانند رد دلیشز، فوجی یا گالا، تا انواع سبز تند، مانند ننه اسمیت  مورد علاقه شخصی من که وقتی می‌خواهم یک میان‌وعده خوش طعم با آب لیموترش و کمی نمک لذت می‌برم مطمئناً یک سیب برای همه وجود دارد.

آنها معمولاً در دستور العمل هایی مانند پای، کلوچه، کلوچه، مربا، سالاد، بلغور جو دوسر یا اسموتی استفاده می شوند آنها همچنین یک میان وعده عالی را به تنهایی یا به صورت گوه ای و آغشته به کره آجیل درست می کنند.

سیب علاوه بر تطبیق پذیری آشپزی و رنگ ها و طعم های متعدد، میوه ای فوق العاده سالم با مزایای تحقیقاتی بسیاری است در اینجا هشت مزیت سلامتی چشمگیر سیب آورده شده است.

سیب

سیب به عنوان میوه ای با مواد مغذی در نظر گرفته می شود به این معنی که در هر وعده مواد مغذی زیادی را فراهم می کند.

دستورالعمل های غذایی فعلی برای آمریکایی ها توصیه می کند روزانه 2 فنجان میوه برای یک رژیم غذایی 2000 کالری مصرف کنید و بر میوه های کامل مانند سیب تأکید کنید.

همین وعده غذایی همچنین 2 تا 5 درصد از DV را برای ویتامین های E، B1 و B6 فراهم می کند ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان محلول در چربی عمل می کند، ویتامین B1  همچنین به عنوان تیامین شناخته می شود برای رشد و نمو لازم است و ویتامین B6 برای متابولیسم پروتئین ضروری است.

سیب همچنین منبع غنی پلی فنول ها، گروه مهمی از آنتی اکسیدان ها است آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که از سلول های شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند مولکول های مضری که در ایجاد شرایط مزمن مانند بیماری قلبی و سرطان نقش دارند.

در حالی که برچسب های تغذیه ای این ترکیبات گیاهی را فهرست نمی کنند، آنها احتمالاً مسئول بسیاری از مزایای سلامتی سیب هستند.

برای استفاده حداکثری از سیب، پوست آن را روی پوست بگذارید، زیرا حاوی نیمی از فیبر و بیشتر پلی فنول ها است سیب سرشار از فیبر و آب است، دو ویژگی که باعث سیری آن می شود.

افزایش احساس سیری به عنوان یک استراتژی کاهش وزن عمل می کند، زیرا به مدیریت اشتهای شما کمک می کند این به نوبه خود ممکن است شما را به کاهش انرژی دریافتی خود سوق دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *