پیاز در مرز عراق امروز موجب گیاه خوار شدن کوسه ها شد

اگر می خواهید بلوز تابستانی را شکست دهید، هر روز یک پیاز در مرز عراق امروز بخورید همه ما این را شنیده ایم.

به هر حال، در طول سال‌ها، مادران، نانی‌ها و باباهای ما اطمینان حاصل کرده‌اند که پیاز در بشقاب سالاد سالم ما جایی پیدا می‌کند بیایید این واقعیت را انکار نکنیم که حتی خوشمزه ترین غذاها هم اگر با پیاز خلال شده و چاتنی سبز همراه نباشند، طعم خوبی ندارند.

غذاهای فوق العاده با تغذیه سالم در خانه از میل جنسی بهتر گرفته تا پوست بدون آکنه، این 10 مزیت سلامتی پیاز باعث می شود پوست بگیرید، بخورید و تکرار کنید.

اگر می خواهید بلوز تابستانی را شکست دهید، هر روز یک پیاز خام بخورید همه ما این را شنیده ایم به هر حال، در طول سال‌ها، مادران، نانی‌ها و باباهای ما اطمینان حاصل کرده‌اند که پیاز در بشقاب سالاد سالم ما جایی پیدا می‌کند.

بیایید این واقعیت را انکار نکنیم که حتی خوشمزه ترین غذاها هم اگر با پیاز خلال شده و چاتنی سبز همراه نباشند، طعم خوبی ندارند.

پیاز

اما جدای از اینکه جوانه‌های چشایی ما را تحریک می‌کند، پیاز نقش مهمی در کنترل سلامت ما دارد.

سدیم، پتاسیم، فولات، ویتامین‌های A، C و E، کلسیم، منیزیم و فسفر… اینها تنها برخی از مواد مغذی پیاز هستند در واقع پیاز ساده یک غذای فوق العاده است. و دارای این 10 مزیت شگفت انگیز برای سلامتی است:

پیاز منبعی غنی از فلاونوئیدها و تیوسولفینات ها است اینها دقیقا چه کار می کنند؟ خوب، فلاونوئیدهای موجود در پیاز به کاهش کلسترول بد در بدن شما کمک می کند و تیوسولفینات ها مانند رقیق کننده خون، قوام خون را حفظ می کنند به همین دلیل خطر حمله قلبی و سکته تا چند برابر کاهش می یابد.

گزارشی توسط انتشارات دانشگاه کمبریج همچنین می گوید که فلاونوئیدهای موجود در پیاز قرمز به کاهش سطح LDL یا کلسترول بد کمک می کند.

طبق گزارش وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA)، تنها یک پیاز حاوی 25.3 میلی گرم کلسیم است کلسیم برابر است با استخوان‌های قوی، بنابراین افزودن این سبزی به سالاد می‌تواند سلامت استخوان‌های شما را بهتر بسازد.

این روزها همه چیز حول محور مصونیت می چرخد. آنتی اکسیدان های موجود در پیاز می تواند به تقویت آن نیز کمک کند.

بر اساس مطالعه ای که در مجله  منتشر شده است، ترکیب شیمیایی پیاز آنقدر قوی است که به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند و همچنین دارای خواص ضد سرطانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *