پیرزنی با نخود برای عفونت ریه برای نوه خود شیر برنج درست کرد

نخود برای عفونت ریه یکی از بهترین منابع گیاهی پروتئین است که دلیل اصلی سیر کننده بودن آن به همراه مقدار بالای فیبر آن است.

خوردن پروتئین باعث افزایش سطح هورمون های خاصی در بدن شما می شود که اشتها را کاهش می دهد پروتئین همراه با فیبر برای کند کردن هضم و تقویت احساس سیری عمل می کند.

خوردن مقادیر کافی پروتئین و فیبر ممکن است با کنترل کردن اشتهای شما به طور خودکار تعداد کالری هایی را که در طول روز می خورید کاهش دهد.

محتوای پروتئین منحصر به فرد نخود سبز آن را به یک انتخاب غذایی عالی برای کسانی که محصولات حیوانی مصرف نمی کنند تبدیل می کند با این حال، توجه به این نکته مهم است که آنها منبع کاملی از پروتئین نیستند، زیرا فاقد آمینو اسید متیونین هستند.

نخود

برای اطمینان از دریافت کافی از تمام اسیدهای آمینه ضروری در رژیم غذایی خود، مطمئن شوید که نخود سبز را با منبع دیگری از پروتئین همراه کنید تا کمبود را جبران کنید.

مصرف مقدار کافی پروتئین نیز برای تقویت قدرت عضلانی و سلامت استخوان ها مهم است علاوه بر این، نقش مهمی در کاهش وزن و حفظ وزن دارد.

نخود سبز دارای خواص متعددی است که ممکن است به کنترل قند خون کمک کند اول از همه، آنها شاخص گلیسمی (GI) نسبتاً پایینی دارند که نشان دهنده سرعت افزایش قند خون شما پس از خوردن یک غذا است.

نشان داده شده است که رژیم های غذایی حاوی مقدار زیادی غذاهای با GI پایین برای تنظیم سطح قند خون مفید هستند.

علاوه بر این، نخود سبز سرشار از فیبر و پروتئین است که ممکن است برای کنترل قند خون مفید باشد.

این به این دلیل است که فیبر سرعت جذب کربوهیدرات‌ها را کاهش می‌دهد، که باعث افزایش آهسته‌تر و پایدارتر در سطح قند خون می‌شود تا افزایش یابد.

علاوه بر این، برخی مطالعات نشان داده اند که خوردن غذاهای غنی از پروتئین ممکن است برای تثبیت سطح قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 مفید باشد.

اثراتی که نخود سبز ممکن است بر قند خون داشته باشد، خطر ابتلا به چندین بیماری از جمله دیابت و بیماری قلبی را کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *