چای احمد بدون عطر که به عنوان یک وعده غذایی به حساب میاد

 یک مرور از مطالعات به خوبی طراحی شده به اثرات نوشیدن چای احمد بدون عطر بر فشار خون در افراد مبتلا به فشار خون بالا یا فشار خون بالا پرداخته است.
فشار خون بالا می تواند خطر نارسایی قلبی و کلیوی، سکته مغزی، کاهش بینایی و حملات قلبی را افزایش دهد خوشبختانه، تغییر در رژیم غذایی و سبک زندگی شما می تواند فشار خون شما را کاهش دهد.
این بررسی نشان داد که مصرف منظم چای به کاهش فشار خون سیستولیک تا 4.81 میلی‌متر جیوه و فشار خون دیاستولیک تا 1.98 میلی‌متر جیوه در افراد مبتلا به فشار خون بالا کمک می‌کند.
 علاوه بر این، افرادی که بیش از سه ماه به طور منظم چای می‌نوشیدند، کاهش شدیدتری در فشار خون سیستولیک و دیاستولیک داشتند.
چای
بررسی دیگری از مطالعاتی که در مورد اثرات چای سیاه بر فشار خون انجام شد، نشان داد که نوشیدن چای سیاه به طور قابل توجهی فشار خون سیستولیک و دیاستولیک را در مقایسه با کنترل کاهش می دهد.
این اثرات برای مردان و افرادی که بیش از هفت روز چای سیاه می‌نوشیدند، آشکارتر بود نوشیدن چای سیاه به صورت روزانه، و همچنین ترکیب سایر اصلاحات سبک زندگی مانند استراتژی های مدیریت استرس، ممکن است برای افراد مبتلا به فشار خون بالا مفید باشد.
سکته مغزی زمانی رخ می دهد که یک رگ خونی در مغز مسدود شود یا پاره شود. این دومین عامل مرگ و میر در سراسر جهان است.
 خوشبختانه 80 درصد سکته های مغزی قابل پیشگیری هستند به عنوان مثال، مدیریت رژیم غذایی، فعالیت بدنی، فشار خون و سیگار نکشیدن می تواند به کاهش خطر سکته کمک کند.
جالب توجه است مطالعات نشان داده اند که نوشیدن چای سیاه ممکن است به کاهش خطر سکته مغزی نیز کمک کند یک مطالعه آینده‌نگر روی 365682 نفر به بررسی ارتباط بین نوشیدن چای یا قهوه و خطر سکته مغزی، زوال عقل و زوال عقل پس از سکته مغزی پرداخت.
پس از پیگیری شرکت‌کنندگان برای بیش از 11 سال، این مطالعه نشان داد که کسانی که حداقل دو فنجان چای می‌نوشیدند، در مقایسه با افرادی که چای نمی‌نوشیدند، 16 درصد کمتر در معرض خطر سکته مغزی ایسکمیک بودند.
 مطالعه دیگری از پیش بینی های ژنتیکی مرتبط با مصرف چای برای تعیین ارتباط بین نوشیدن چای و خطر سکته استفاده کرد.
این مطالعه نشان داد که اگر از نظر ژنتیکی مستعد نوشیدن بیشتر چای در روز هستید، خطر سکته مغزی نیز کاهش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *