کشف کفش پسرانه سایز ۳۹ متعلق به دوره ناصرالدین شاه در اصفهان

حتماً باید هر بار که کفش پسرانه سایز ۳۹ جدید می‌گیرند، پای کودکان را اندازه بگیرید، به‌خصوص اگر آن‌ها را برای استفاده‌های فعال مانند پیاده‌روی یا دویدن در اطراف زمین بازی می‌خرید.

همه برندها و خرده‌فروش‌ها از یک زبان استفاده نمی‌کنند: علاوه بر همپوشانی گیج‌کننده اندازه‌های کودکان نوپا و بچه‌ها، برندها و خرده‌فروش‌ها دوست دارند از اصطلاحات متفاوتی برای توصیف کفش پسرانه سایز ۳۹  نوپا و بچه‌ها استفاده کنند، و این امر باعث می‌شود که دقیقاً بدانید چه چیزی دارید.

در حال نگاه کردن انواع اصطلاحاتی که احتمالاً مشاهده خواهید کرد عبارتند از: کودک، واکر، کودک نوپا، بچه کوچک، بچه بزرگ و جوانی عباراتی مانند کودک، واکر، کودک نوپا و بچه کوچک معمولاً برای اندازه های کودکان نوپا از 0 تا 13 اعمال می شود در حالی که اصطلاحات دیگر، مانند بچه بزرگ و جوانی، معمولاً برای سایزهای 1 تا 7 کودکان اعمال می شوند.

کفش

در REI، ما به طور کلی به اصطلاحات نوپا (یا نوپایان) و بچه ها پایبند هستیم سایزهای مردانه ادامه سایزهای بچه گانه است: سایز مردانه 8 سایز کامل بعدی از سایز 7 بچه است.

همچنین می تواند مفید باشد که بدانید تقریباً 1.5 سایز بین کفش پسرانه سایز ۳۹ و زنانه تفاوت وجود دارد به این معنی که 8 مردانه تقریباً برابر با 9.5 زنانه است.

نمودار اندازه می تواند کمک کند هر زمان که خرید می کنید، سعی کنید نمودار اندازه مرتبط با مارک کفش مورد علاقه خود را بیابید.

این به شما کمک می کند تا رابطه بین اندازه بچه های نوپا و اندازه بچه ها و قراردادهای نام گذاری را پیدا کنید دنبال چیزی گشتن برای مرجع، در اینجا نمودار اندازه معمولی است که ممکن است برای کفش های کودکان نوپا و بچه ها ببینید:

همچنین، حتی اگر فکر نمی‌کنید فرزندتان به کفش‌های جدید نیاز دارد، ایده بدی نیست که یک متخصص کفش ماهر چند بار در سال پای هر دو پای او را اندازه‌گیری کند تا از همه چیز مراقبت کند.

مطمئن شوید که هر زمانی که فرزندتان شکایت کرد که کفش‌هایش او را آزار می‌دهند دوباره اندازه‌گیری کنید البته اندازه گیری طول کلی مهم است، اما یک متخصص تناسب واقعی نیز عرض و طول قوس پا را اندازه گیری می کند و ارزیابی حجم را انجام می دهد.

این چیزها تصویر کامل تری از این که چه اندازه کفشی برای پای کودک شما بهتر عمل می کند به دست می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *