کودکی با خوردن نخود ریز فلافلی بیش فعال شد

برای افرادی که از رژیم گیاهخواری یا گیاهخواری پیروی می کنند افزودن نخود ریز فلافلی به رژیم غذایی آنها ممکن است پروتئین، آهن، سلنیوم و ویتامین های B را تامین کند.

مردم می توانند نخود خشک یا کنسرو شده را در تمام طول سال از فروشگاه های مواد غذایی خریداری کنند طعم آجیلی و بافت کره ای آنها باعث می شود به راحتی به هر وعده غذایی اضافه شوند.

مردم نباید نخود خام یا سایر حبوبات خام بخورند، زیرا ممکن است حاوی سموم و موادی باشند که هضم آنها دشوار است حتی نخود پخته نیز دارای قندهای پیچیده ای است که هضم آن دشوار است و منجر به گاز روده و ناراحتی می شود.

فرد باید حبوبات را به آرامی وارد برنامه غذایی خود کند تا بدن به آنها عادت کند برخی از انواع فیبر ممکن است علائم سندرم روده تحریک پذیر (IBS) را بدتر کند.

نخود

هرکسی که این بیماری را دارد باید با پزشک مشورت کند تا در مورد کدام اشکال فیبر مصرف کند افرادی که به حبوبات دیگر مانند نخود، عدس و لوپین حساسیت دارند نیز ممکن است به نخود حساسیت داشته باشند.

افرادی که به حبوبات دیگر حساسیت دارند نباید نخود مصرف کنند زیرا ممکن است واکنش های آلرژیک شدید ایجاد شود.

بتا بلوکرها نوعی دارو هستند که پزشکان اغلب برای بیماری قلبی تجویز می کنند. آنها می توانند باعث افزایش سطح پتاسیم در خون شوند.

پتاسیم می تواند به مدیریت فشار خون کمک کند، اما مصرف بیش از حد آن می تواند به کلیه ها آسیب برساند افرادی که از بتابلوکرها استفاده می کنند باید غذاهای حاوی پتاسیم بالا مانند نخود را در حد اعتدال مصرف کنند.

منبع قابل اعتماد محققان معتقدند که نخود ممکن است در شام و مصر باستان منشا گرفته باشد آنها نوعی نبض هستند دانه های خوراکی خشک درون غلاف حبوبات.

مانند سایر حبوبات مانند عدس، نخود نیز سرشار از فیبر و پروتئین است آنها همچنین حاوی چندین ویتامین و مواد معدنی کلیدی هستند.

این مقاله به این موضوع می پردازد که چرا نخود می تواند یک انتخاب سالم باشد و چگونه با آن طبخ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *