کودک کار کارتن 8 کیلویی را بغل می کند تا آرام بخوابد

ما از کارتن 8 کیلویی در بسیاری از جنبه های زندگی مدرن، از بسته بندی، حمل و نقل و ساختمان گرفته تا باغبانی و هنر استفاده می کنیم کارتن همه کاره، محکم و دارایی بزرگی برای زندگی است. با این حال، یک شکست بزرگ با کارتن وجود دارد.

فرآیند تولید برای ایجاد کارتن جدید از درختان، تعداد زیادی از دی اکسید گوگرد را تولید می کند با توجه به اینکه محیط زیست و ازن ما در حال حاضر در معرض خطر است، تولید مقوای تازه برای استفاده روزمره خطرناک است.

خوشبختانه، بازیافت و استفاده مجدد از کارتن می تواند انتشار گازهای گلخانه ای را به نصف کاهش دهد در این مقاله، نحوه ساخت مقوا و راه‌های بازیافت و استفاده مجدد از مقوا را بررسی خواهیم کرد تا به شما کمک کند تا با استفاده از مقوا، محیط زیست را در نظر داشته باشید.

کارتن

برای درک نحوه ساخت کارتن نگاهی به یکی از فلپ های یک جعبه مقوایی بیندازید متوجه خواهید شد که داخل و خارج یک جعبه معمولی از قطعات مقوایی صاف ساخته شده است که به آنها “لاینر” می گویند.

بین این دو آستر، یک تکه مقوا با ظاهر مواج به نام “مقوا فلوت دار” قرار گرفته است مقوای فلوت شده ضربه را جذب می کند و هر چیزی را که در داخل جعبه است از بین می برد آسترها و مقواهای فلوت دار با هم مقوای راه راه می سازند که اغلب برای حمل و نقل و بسته بندی استفاده می شود.

دومین نوع متداول کارتن جعبه جعبه است این نوع مقوا بیشتر در بسته بندی محصولات مصرفی مانند مواد غذایی یا محصولات بهداشتی و آرایشی یافت می شود این نوع مقوا نازکتر از مقوای راه راه است و از یک ورقه ساخته می شود.

همانطور که قبلا ذکر کردیم، مقوا در دنیای مدرن ما کاربردهای زیادی دارد وقتی به مقوا فکر می کنیم، اغلب به جعبه های مقوایی راه راه فکر می کنیم که برای بسته بندی یا ارسال کالا استفاده می شود.

با این حال، مقوا به شکل جعبه برای ساخت جعبه غلات، دستمال کاغذی و رول دستمال توالت، جعبه دستمال کاغذی و کارتن شیر یا آبمیوه نیز استفاده می شود تقریباً هر چیزی که بسته بندی و ارسال می شود از نوعی مقوا استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *